ポルシェは、次世代ポルシェ マカンが完全に電動化されることを決定しました。これはブランド初の電動コンパクトSUVとなり、今後10年間の初めに実用化される予定だ。電気自動車は事実であり、その数は増え続けており、私たちの未来を象徴しています。
オファー Porschejevih električnih avtomobilov bo postala realnost že proti koncu letošnjega leta, ko bodo na cesto zapeljali prvi Porsche Taycan primerki. Kmalu za tem bo sledil še malce večji porsche Taycan Cross Turismo, ki mu bo sledil še najbolje prodajan izmed vseh Porschejev, ポルシェ マカン. Osnovani so na isti platformi, ki si jo delijo tudi z znamko Audi, osrčje sistema pa bo 800ボルト baterijska tehnologija. Pri Porscheju so sporočili, da bodo do leta 2022 investirali več kot 6 milijard evrov v električno mobilnost, do leta 2025 pa bi lahko že 50% novih Porschejev imelo 電気の ドライブ. To seveda ne pomeni, da bodo zanemarili področje motorjev na notranje izgorevanje.
Porscheju bo največjo konkurenco predstavljala Tesla. V tem trenutku ima Tesla na voljo večjega SUV-ja, Tesla model X. Z enkratnim polnjenjem lahko prevozi približno enako razdaljo, okoli 500キロ, kot jo lahko prevozi Porsche Taycan. Macan je po velikosti manjši od Tesle X, natančnejših podatkov o zmogljivosti baterije pa še niso znani. Sklepamo lahko, da bodo številke takšne kot pri modelu Taycan. Porsche je že pričel s prenovo in vlaganji tovarne v ライプツィヒ, kjer bodo izdelovali električne Porscheje prihodnosti.
詳しくは:
ポルシェ