ポルシェ ミッション E コンセプト カーは、無限の資金と自由に使えるすべての知識があれば、次のように考えた結果です。電気によって、彼らは持てる限りの最善を尽くして武装している。彼らは、ドライブを 919 ハイブリッド レースカーに押し込みましたが、製造には量産ハイブリッド スパイダー 918 とそのル マン耐久レース用バージョンを参考にし、バッテリーも取り外しました。内蔵された2つの電気モーターは600馬力を発生し、0km/hから100km/hまで3.5秒で加速します。ああ、テスラよりも速く充電できます。
研究 športne električne limuzine ポルシェ ミッション E je polna presežnikov in skupek najboljšega kar lahko ポルシェ ponudi. Oblikovno sicer ne napoveduje novih smernic, saj se drži prepoznavnih potez, a Porsche ima tako ali tako brezčasne linije. Videz tako pozornost in soj žarometov preusmeri na 電気ドライブトレイン.
Hitro polnjenje s Porschejevim 800-voltnim polnilnim sistemom ”Turbo Charge” je, kot trdijo, še hitrejše kot Teslini ”Superchargerji”. 800-voltna napeljava v avtomobilu je sicer dvakrat toliko, kot premore テスラS. Ta naj bi zagotavljala napolnitev litij-ionskih baterij do 80 odstotkov v vsega 15 minutah (za 400 km dosega), postanek na klasičnih polnilnicah pa bi se zavlekel nekoliko dlje. Doma bi ga lahko polni počasneje in sicer kar z brezžičnim indukcijskim polnjenjem.
続きを読む: 2015 年秋 / フランクフルト 2015 の 15 以上の注目の自動車ニュース (IAA)
Študija pridela 200 km/h na uro v zgolj ducat sekundah, akumulatorji pa naj bi zagotavljali dovolj elektrike za 500-kilometrski domet. Štiripogonski (prednja kolesa imajo sicer pogon le ob priložnostih, kot je pospeševanje, športna vožnja in na drseči podlagi) Porsche Mission E resda ne bo nikoli ugledal luči sveta kot serijski model, zato pa z njim Porsche tipa javnost ter razkazuje mišice z novimi tehnologijami, med katerimi najbolj izstopa omenjeni električni pogonski sklop, par električnih motorjev s 600 konjskimi močmi oziroma 440 kilovati.
Športna e-limuzina se je na avtosalonu v Frankfurtu na ogled postavila skupaj s pomlajenim modelom 911, ki si je dal nedavno napeti gube. Ima štiri vrata in prav toliko pomičnih sedežev. Baterija je na dnu, zato ima avto izjemno 低重心. In kdaj lahko njegovo izpeljanko pričakujemo na cestah? Upajmo, da že pred letom 2020.
詳しくは:
ポルシェ.com