FBピクセル
写真: ポルシェ

GTS バッジとスポーツ ツーリスモ ボディ バージョンを備えたポルシェ タイカン

Porsche Taycan psotaja očetovski karavan!

ポルシェは、スポーツ ツーリスモ ワゴン バリアントと GTS バッジを備えたタイカン モデルの範囲を拡大しています。これは、ポルシェにとって多くの良いことを意味します。

Porsche postopoma širi ponudbo Taycan, tako je sedaj na razpolago kar precej stopen opreme ter tri karoserijske različice. Tako podobno kot 911 prihaja v različnih izpeljankah. Novost za leto 2022 je značka GTS, ki se modelno nahaja med 4S in Turbo. Kar poznamo iz Porsche zgodovine.

Stranski pragovi so okrašeni z logotipi GTS, medtem ko se difuzor, nameščen zadaj, ponaša s sijajnim črnim vložkom. Da bi popestrili najnovejšega člana Taycana, Porsche namesti 20-palčna platišča Turbo S Aero Design s satenasto črno površino, ki je ne boste mogli najti pri nobeni drugi različici. Logotip podjetja, vgrajen v LED svetlobni trak na zadnjem delu, je obarvan v črni barvi, podobno kot mat črna značka na pokrovu prtljažnika, matrični žarometi in podnožje pokrovčkov stranskih ogledal.

Povejmo nekaj besed o moči. Medtem ko 4S pod zmore 462 konjskih moči, Turbo nad njim pa 670 KM, GTS dosega tisto sladko točko na sredini s 590 KM za pospešek do 100 km/h v treh sekundah in pol. Dvomotorna limuzina s štirikolesnim pogonom ima standardno baterijo z zmogljivostjo 93.4kWh, s polnjenjem do 270 kilovatov za prehod iz stanja izpraznjenosti torej od 5 odstotkov na 80 odstotkov v slabih 22,5 minutah.

写真: ポルシェ
Porschejevi inženirji so si izposodili prilagodljivo zračno vzmetenje pri Taycan Turbo in ga prilagodili glede nastavitve in kalibracije za novi GTS. Spredaj pa dobite 6-batne sprednje rdeče zavorne čeljusti 4S v kombinaciji s 390 mm sprednjimi diski ali 30 mm večjimi od tistih pri 4S. Zadaj je velikost diskov ostala nespremenjena s 358 mm. Za vrhunsko zavorno moč bo na voljo izbirna karbonsko-keramična opcija. Seveda za doplačilo.

Družina Taycan končno dodaja različico Sport Turismo brez dvignjenega vzmetenja in obloge kolesnih lokov Cross Turismo. Ima enako vozno višino kot limuzina GTS, kar omogoča nižje težišče za športnejšo zmogljivost na cesti. Drug način, kako ga lahko ločiš od različice, ki jo navdihuje SUV, je, da si ogledate zadnji spojler, ki je zdaj pobarvan v isti barvi kot preostali del karoserije.

Karavani so pač seksi in če na cesti ležijo tako kot “limuzina” Taycan potem je zgodba popolna. Seveda pa so dosti bolj “družinsko” uporabni. In ker gre za Porschejev najpomembnejši model ta hip se dodajanje palete zdi več kot potrebno.

に似ている Cross Turismo lahko dobite Sport Turismo s stekleno streho, pa tudi novo panoramsko streho s spremenljivim nadzorom svetlobe. Slednji obsega devet segmentov filma s tekočimi kristali na strehi in ima štiri izbirne načine, pri čemer je mat privzeta nastavitev, ko ugasneš avto. Na voljo je tudi za limuzino, kar daje lastnikom v obeh primerih možnost izbire med vzorci Clear, Matte, Semi (40 odstotkov) in Bold (60 odstotkov) prepustnosti.

Porschejeva tretja karoserija za Taycan je lahko opcijsko opremljena s strešnimi nosilci in zadaj nameščenim nosilcem za kolesa iz kataloga Tequipment. Obe različici GTS sta na voljo po naročilu, dobave za stranke pa se bodo začele v drugem četrtletju 2022.

Kar zadeva cene, za slovenski trg niso znane, a predvidevamo, da se bodo gibale okoli 125.000 evrov.

詳しくは

ポルシェ

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。