リュブリャンスケ・ムレカルネは 3 年前にクリーン ラベル プロジェクトを開始し、その枠組みの中で、特に Mu ブランドのフルーツ ヨーグルトをすべて刷新しました。ちょうど 1 年ほど前、同社はさらに一歩進んで、新しい製品ラインである Mu Natur ヨーグルトを導入しました。そのユニークな利点は、ヨーグルトとフルーツの 2 つの材料だけで構成されていることです。現在、スロベニア市場で砂糖を加えていない唯一のフルーツ入りヨーグルトです。
Vendar pa je razvoj izdelkov po načelu manj je več zelo zahteven. Ključno vprašanje pri razvoju prvega tovrstnega izdelka je bilo, kako združiti samo dve sestavini, naravni jogurt in sadje brez vseh ostalih dodatkov, hkrati pa potrošnikom predstaviti kakovosten in okusen izdelek s primerno dolgim rokom uporabe. Da jim je to uspelo, je potrdila tudi Biotehniška fakulteta Univerze v Ljubljani s certifikatom 100 % naravno. Ugledni certifikat predstavlja jamstvo potrošnikom, da bodo zaužili kakovostne izdelke, ki vsebujejo le naravno prisotna sladkorja fruktozo in galaktozo, sestavini v sadju in mleku. Biotehniška fakulteta pa je vključena tudi pri sami proizvodnji jogurtov Mu Natur, in sicer v obliki rednega preverjanja ustreznosti izdelkov.
Zmagovalec Mu Natur breskev/mango že na prodajnih policah
Pozitiven odziv potrošnikov na jogurte Mu Natur je na Ljubljanskih mlekarnah botroval odločitvi, da na trgu predstavijo nov okus, ki se bo pridružil jagodi in borovnici. Pri razvoju okusa so želeli narediti korak naprej, zato so vanj vključili potrošnike in jih povabili, da pomagajo pri sprejemu ključne odločitve v fazi razvoja izdelka – kakšen naj bo nov okus jogurta Mu Natur?
Da bi preverili mnenje potrošnikov, so konec avgusta v različnih slovenskih krajih organizirali degustacije, na katerih so imeli potrošniki možnost poskusiti tri okuse jogurta Mu Natur in glasovati za najljubšega. V sproščenem vzdušju so mladi in mladi po srcu okušali vzorce, med seboj delili mnenja in se zabavali ob stand-up vložkih komika Jana Kreuzerja z ekipo.