V novembru k nam prihaja avstrijska platforma množičnega financiranja, Conda, ki bo podjetnikom pomagala, da najdejo investitorje za razvoj uspešnih in inovativnih idej. Condo zaenkrat poznajo že v Nemčiji in Švici, dosedaj pa so uspešno zaključili z množičnim investiranjem preko sto podjetij.
Kaj je Conda?
Conda je platforma množičnega sofinanciranja. Za uvrstitev na platformo mora podjetje pripraviti svoj poslovni načrt, to pomeni opraviti temeljite pogovore ter preglede poslovnih in finančnih načrtov. Vsak investitor ima možnost investiranja v podjetja, ki imajo objavljene kampanje na njihovi spletni strani. V kolikor je kampanja uspešno investirana, si lahko investitor obeta letno izplačilo ter pokrite stroške donacije ob izteku pogodbe. Podjetju pa se omogoči kapital za uspešen začetek oziroma rast.
Vabljeni so tako startupi kot tudi že starejša podjetja. Soustanovitelj Conde Daniel Horak pa mladim podjetnikom še svetuje, da naj bodo odprti podjetniki, ki so pripravljeni komunicirati z javnostjo o svojem produktu.
V スロベニア bi naj platformo zagnali 十一月に, del slovenske ekipe pa je tudi ロック老人, ki ga poznamo po uspešni Kickstarter kampanji z arašidovim maslom.
続きを読む: Poligon – prvi kreativni center v Sloveniji
Najuspešnejša kampanja na Condi zaenkrat, je pijača Kaahee, pijača proti mačku, ki je narejena iz plodov kaktusa. Ta kampanja je svoj cilj presegla za 833 odstotkov. Do danes je ekipa prodala okoli milijon stekleničk pijače, prav tako pa jim je uspelo prodreti v trgovske verige Spar in Rewe v Avstriji.
詳しくは:
conda.si