しかし、フィエスタのスタイル変更後、フォード フォーカスが登場しました。フォーカスは、外装、ボンネットの下、車内の両方で見られる徹底的なリフレッシュを受けています。
フォード・フォーカス je bil deležen temeljite prenove, katere vodilo je bila filozofija Forda, ki se osredotoča na samega vozniku in prilagaja avtomobil vozniku. S prenovo so prav vse različice modela Focus dobile serijske žaromete LED, z vgrajenimi lučmi za vožnjo v megli. Spremenjene so tudi zadnje luči, ki so pri nekaterih modelih zatemnjene. Zadnje luči LED, na voljo pri višjih nivojih opreme, so prav tako zatemnjene z novim in opaznim vzorcem dinamične osvetlitve. Vsaka različica modela Focus ima rahlo spremenjen dizajn, kar še poudari individualne karakteristike linij opreme. Nivo opreme Connected in Titanium krasi večja maska z opaznim kromom, medtem ko ima ST-Line opazne športne linije, z manjšo črno obarvano prednjo masko v vzorcu čebeljega satja. ST-Line se ob tem lahko pohvali še s stranskimi odprtinami za zrak, izrazitejšimi pragovi in diskretnim zadnjim usmernikom zraka.
Novi Fordovi motorji zagotavljajo prenovljenemu Fokusu večjo 効率 in pri tem ne posegajo v dinamiko vožnje, ki so jo Fokusovi lastniki deležni že več kot 20 let. Fordovi EcoBoost motorji so zdaj še učinkovitejši in zmogljivejši, po novem pa je na voljo 7速 dvosklopčni samodejni menjalnik Powershift, ki v načinu Sport Drive Mode ʺprihraniʺ nižje prestave za dinamično vožnjo. Menjalnik omogoča izbiro prestav tudi preko obvolanskih ročic, ki so pri različici ST-Line že del serijske opreme. Samodejni menjalnik bo dodatno prispeval k prihranku goriva, saj omogoča Auto Start-Stop funkcijo tudi med gibanjem avtomobila, do hitrosti 12 km/h.
ガソリン 1.0-litrski EcoBoost、 と 125 また 155 馬 権力, je zdaj na voljo v obliki blagega hibrida. 48ボルト sistem omogoča prihranke goriva in pomaga z dodatnim navorom pri pospeševanju. Del energije se pri zaviranju shrani v litij-ionsko baterijo, energija pa se nato ponovno koristi pri pospeševanju ali zmanjševanju obremenitve bencinskega motorja. Na voljo je tudi bencinski 1,0-litrski EcoBoost モーター付き 100 また 125 馬 権力, ki je povezan s 6速 ročnim menjalnikom. Dizelski 1,5-litrski EcoBlue motor je na voljo s 95 また 120 馬 権力, oba pa sta na voljo z ročnim 6速 menjalnikom. Močnejšo različico si lahko omislite tudi z 8速 samodejnim menjalnikom. Vse različice Fokusa ponujajo 運転 プロフィール Normal, Sport in Eco, različice Active pa še profila Slipperry in Trail, za vožnjo po manj prijaznem terenu.
Prenovljeni Ford Focus ima vgrajen najnovejši komunikacijsko-zabavni sistem SYNC4. Le ta se ponaša s sofisticiranim učnim algoritmom, ki se nauči voznikovega obnašanja in mu na tak način skozi čas ponudi natančnejše predloge in boljše rezultate iskanja. Osrčje sistema je zaslon na dotik v velikosti 13,2 palcev, ki z intuitivno zasnovanim menijem omogoča hitro dostopanje do funkcij avtomobila. Tudi v primeru Focusa se nekateri fizični gumbi poslavljajo in se selijo v digitalno obliko. Sistem SYNC4 podpira brezžično povezavo s pametnimi telefoni (Apple CarPlay in Android Auto), naravno prepoznavo govora v 15. evropskih jezikih in samodejne posodobitve sistema preko internetne povezave. Na voljo je mobilna aplikacija FordPass, ki omogoča pregled nad nekaterimi informacijami, kot so lokacija, nivo goriva, stanje olja ali celo omogoča oddaljeno odklepanje in zagon avtomobila.
Karavanska različica pronovljenega Ford Focusa je postala še bolj 実用的, tovorni del pa je po novem oblazinjen s tekstilno oblogo s krajšimi vlakni, ki je bila do zdaj na voljo zgolj pri nivoju opreme Vignale. Prtljažni prostor je zaradi novega materiala prijetnejši na otip, lažje pa bo tudi čiščenje. Prtljažnik ima na voljo mrežo za shranjevanje manjših stvari, predelno pregrado in prostor za prevažanje mokrih stvari.
Prenove je bila deležna tudi športna različica, Ford Focus ST, ki je na voljo s prisekanim zadkom ali kot karavan. Zunanji dizajn je drznejši, opcijsko pa so na voljo 19インチ platišča. Notranjost ponuja nove sedeže, ki ponujajo dovolj udobja na navadni cesti in dovolj oprijema na dirkališču. Sedeži imajo certifikat priznane nemške organizacije za zdrav hrbet AGR. Focusa ST poganja 2.3リッターエコブースト bencinski motor z 280馬力 と 420 Nm navora. Na voljo je s 6速 ročnim menjalnikom, za doplačilo pa tudi s 7速 samodejnim menjalnikom. Za športno vožnjo ima ST na voljo elektronsko zaporo diferenciala in nenehno kontrolo blaženja, ki preverja podatke o vzmetenju, zaviranju in krmiljenju in to kar 500 1秒あたりの回数。
Prenovljeni Ford Focus je vsekakor paša za oči, navdušil pa bo aktualne uporabnike modela Fokus in zagotovo pritegnil še kakšnega novega. Prenovljeni Focus ponuja nadgrajeno tehnologijo, učinkovite motorje in kopico asistenčnih sistemov, ki bodo uporabnikom prihranili marsikatero nevšečnost.