dm drogerie markt Slovenijaは、小売業者としての社会的責任を自覚し、持続可能な開発の分野に貢献したいと考えています。新しいサブブランド「Pro Climate」の革新的な開発により、気候ニュートラルであるだけでなく、環境ニュートラル*でもある持続可能な製品をお客様にご提供できるようになりました。これは、これらの製品が可能な限り最小限のエコロジカルフットプリントで生産され、dmはHeimatERBEが実施する変性プロジェクトを通じて、避けられない5つの環境負荷を相殺し、環境バランスの回復に貢献していることを意味します。
Vsak izdelek med proizvodnjo, uporabo in odstranjevanjem neizbežno vpliva na okolje in tako sam po sebi ne more biti podnebno nevtralen. Vplive na okolje je mogoče zmanjšati, vendar jih ni mogoče stoodstotno preprečiti. S svojimi izdelki Pro Climate je dm naredil dodaten korak naprej, saj obravnava pet različnih okoljskih vidikov, in sicer poleg emisij toplogrednih plinov tudi evtrofikacijo (onesnaževanje voda), zakisovanje tal, fotokemični smog in tanjšanje ozonskega plašča. To pomeni, da so vplivi na okolje, ki nastanejo med proizvodnjo, transportom in uporabo izdelka, čim manjši, neizogibne količine CO₂ pa se izravnajo, npr. s projekti pogozdovanja, s čimer dm še utrjuje svoj vodilni položaj na področju trajnostnega razvoja. Z okoljsko nevtralnimi izdelki svojim strankam ponujajo trajnostne alternative za vsakdanjo rabo in spodbujajo k bolj zavedni potrošnji.
写真:DM
S pomočjo celostne in edinstvene analize življenjskega kroga, od pridobivanja surovin, proizvodnje, transporta in uporabe ter vse do odstranjevanja izdelka, ki jih je dm pripravil skupaj s Tehniško univerzo v Berlinu, so pri dm razvili okolju prijaznejše izdelke, združene pod imenom Pro Climate. Ponudba zaenkrat obsega 14 izdelkov iz osrednjega prodajnega programa obstoječih dm blagovnih znamk alverde NATURKOSMETIK, Jessa, Sanft&Sicher, Denkmit in Sundance, v prihodnosti pa bo v prodajni program dodanih še več izdelkov, ki so prepoznavni po svoji enotni, svetlo zeleni embalaži.
*Izravnava z izboljšanjem površin v petih okoljskih kategorijah: emisije CO2, evtrofikacija, zakisovanje, fotokemični smog in tanjšanje ozonskega plašča.