FBピクセル
写真:DM

Pro Climate: dm における環境に中立な製品の新しいブランド

Nov pristop k varstvu okolja

Pri dm drogerie markt Slovenija se kot trgovec zavedajo svoje družbene odgovornosti, zato želijo narediti spremembo na področju trajnostnega razvoja. Z inovativnim razvojem nove podznamke Pro Climate sedaj strankam nudijo trajnostne izdelke, ki niso le podnebno, temveč tudi okoljsko nevtralni*. To pomeni, da so proizvedeni z najmanjšim možnim ekološkim odtisom, pet neizogibnih vplivov na okolje pa dm izravna s projekti denaturacije, ki jih izvaja organizacija HeimatERBE in tako doprinese k vnovični vzpostavitvi okoljskega ravnovesja.

Vsak izdelek med proizvodnjo, uporabo in odstranjevanjem neizbežno vpliva na okolje in tako sam po sebi ne more biti podnebno nevtralen. Vplive na okolje je mogoče zmanjšati, vendar jih ni mogoče stoodstotno preprečiti. S svojimi izdelki Pro Climate je dm naredil dodaten korak naprej, saj obravnava pet različnih okoljskih vidikov, in sicer poleg emisij toplogrednih plinov tudi evtrofikacijo (onesnaževanje voda), zakisovanje tal, fotokemični smog in tanjšanje ozonskega plašča. To pomeni, da so vplivi na okolje, ki nastanejo med proizvodnjo, transportom in uporabo izdelka, čim manjši, neizogibne količine CO₂ pa se izravnajo, npr. s projekti pogozdovanja, s čimer dm še utrjuje svoj vodilni položaj na področju trajnostnega razvoja. Z okoljsko nevtralnimi izdelki svojim strankam ponujajo trajnostne alternative za vsakdanjo rabo in spodbujajo k bolj zavedni potrošnji.

Okoljsko nevtralni izdelki Pro Climate
写真:DM

S pomočjo celostne in edinstvene analize življenjskega kroga, od pridobivanja surovin, proizvodnje, transporta in uporabe ter vse do odstranjevanja izdelka, ki jih je dm pripravil skupaj s Tehniško univerzo v Berlinu, so pri dm razvili okolju prijaznejše izdelke, združene pod imenom Pro Climate. Ponudba zaenkrat obsega 14 izdelkov iz osrednjega prodajnega programa obstoječih dm blagovnih znamk alverde NATURKOSMETIK, Jessa, Sanft&Sicher, Denkmit in Sundance, v prihodnosti pa bo v prodajni program dodanih še več izdelkov, ki so prepoznavni po svoji enotni, svetlo zeleni embalaži.

詳しくは

*Izravnava z izboljšanjem površin v petih okoljskih kategorijah: emisije CO2, evtrofikacija, zakisovanje, fotokemični smog in tanjšanje ozonskega plašča.

dm.si

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。