何年も前まで、ツリーハウスは映画の中でしか見ることができませんでした。その後、親を説得して自分たちの「小さな楽園」を建ててもらった子どもたちも、自分たちなりの避難所を手に入れることができました。しかし、今日では、温かみのある木でできた家は、無邪気な子供時代の思い出にすぎません。冷たいガラスに取って代わられ、残酷で冷たい世界を思い出させるだけでなく、現代のプライバシーに関連する多くの社会的問題も引き起こしています。回。無邪気さはどこへ行ってしまったのでしょうか?
Drevesne hiške so sinonim za otroško nedolžnost, veselje in razigranost. Ob pogledu nanje se spomnimo na 子供たち, ki po cele dneve ždijo v svojem zatočišču, ki ga v večernih urah, ko jih mama pokliče ne večerjo, nikakor ne želijo zapustiti. V vseh teh stvareh, ki so sinonim za otroško nevednost in nepokvarjenost, je iskal navdih tudi mehiški arhitekt Gerardo Broissin. Zgradil je svojo različico drevesne hiške, ki je prav 特別. Namesto lesa, ki ga sicer poznamo kot osnovni material, iz katerega je drevesna hiška sestavljena, je za gradnjo svoje različice hiške uporabil ガラス.
Morda se zdi nenavadno, da se je umetnik pri gradnji hiške odločil za uporabo stekla, a struktura, imenovana chantli kuaulakoyokan (hiška na drevesnem vrhu), skriva močno メッセージ. Hiška izraža spomine na otroštvo in željo po neodvisnem pribežališču. Zamenjava lesa za steklo prikazuje, kako se otroška nedolžnost skozi čas izgublja – ta prehod ponazori s prehodom iz toplega lesa k hladni zasteklitvi.
Hiška odpira tudi pomembna družbena 質問, povezana z zasebnostjo. Oseba, ki je v hiški, lahko z vseh strani vidi svojo okolico, prav tako pa imajo vsi zunanji opazovalci dostop do njene notranjosti, čeprav je hiška domnevno zaprta. Tovrstna gradnja je tudi sinonim za vprašanje zasebnosti v sodobnem času, ko smo v stiku z družbenimi mediji, ki uporabnikom obljubljajo varnost in domnevno zaščito. Na tak način avtor želi pozvati ljudi, naj razmišljajo o varnosti in zasebnosti v virtualnih in tudi stvarnih okoljih.
Shema, ki jo je zgradil, se nahaja ob vznožju Sierra de las Cruces, dolgega gorskega območja, ki leži zahodno od središča glavnega mehiškega mesta. Projekt je predstavljen v okviru mehiškega oblikovalskega tedna. Hiška je velika sedem kvadratnih metrov, do nje pa obiskovalci dostopajo po steklenih stopnicah. Projekt je bil predstavljen v okviru mehiškega oblikovalskega tedna.