FBピクセル

QX30 はインフィニティの SUV の未来の未来的な先駆者です

Infiniti QX30

来年、イニフィニティは全く新しいクロスオーバーモデルであるXC30を顧客に提供する予定で、これによりこの日本ブランドのより大型で有名なSUVのラインナップが充実することになる。デザインの点では姉妹車の日産ムラーノと最も近い関係にありますが、前者の流体形状により、両者の間には大きな違いがあります。内部にも大人2名+2名が宿泊できる機能があり、その他にも多くの改造点があります。

V segmentu suvov že dalj časa dobesedno vre. Na vseh velikostnih frontah namreč ne mine mesec, da katera znamka ne bi predstavila novega クロスオーバー in odprla kakšen nov podsegment. Pri nas manj razširjeni インフィニティ je tako na Ženevsko prizorišče pripeljal 研究 新しいもの prestižnega suva imenovanega QX30, ki nadaljuje poslanstvo Nissanovega Murana, znamke, ki ima v portfelju tudi to renomirano avtomobilsko znamko.

Notranjost bo podobno napredna kot zunanjost, ponujala pa bo 2+2 sedežno razporeditev na izredno tankih, a športno navdahnjenih sedežih.
Notranjost bo podobno napredna kot zunanjost, ponujala pa bo 2+2 sedežno razporeditev na izredno tankih, a športno navdahnjenih sedežih.

Zaznamuje ga namreč zelo “fluidna” zunanja oblika, brez nepotrebnih ostrih robov in s številnimi valovitimi konturami, ki jih še podkrepita posebna metalna barva in 21 palčna platišča. Posebnost predstavlja tudi dejstvo, da vozilo nima klasičnih vratnih kljuk, ampak so te skrite v karoserijo, kar še poveča futurističnost vozila.

続きを読む: Infiniti Vision Gran Turismo:  Virtualna študija za igrico GT6

Tudi pri konturah stranskih ogledal, prednjih svetil in strehe je bila prisotna zelo moderna roka, zgodba pa se nadaljuje tudi v notranjosti z izjemno modernimi linijami, tankimi sedeži in velikimi zasloni infotainmenta.

Fluidna oblika je najbolje opazna, ko avto opazuješ (beri: občuduješ) z boka.
Fluidna oblika je najbolje opazna, ko avto opazuješ (beri: občuduješ) z boka.

Podrobnejši pogled notranjosti razkrije drugače za kupeje značilno 2+2 sedežno postavitev, kjer sta v drugi vrsti res dva povsem ločena a razsežna in športno zaključena sedeža. Oblazinjenje je dvobarvno usnjeno z modrimi kontrastnimi šivi, ki jih še bolj poudari ambientalna osvetlitev potniške kabine. Športnosti vprid priča spodaj prisekan volanski obroč in veliko aluminija in klavirske črnine.

Nadaljevanju dinamike tudi na področje vožnje botruje 2,0-litrski štirivaljni turbo bencinar v nosu, zvezan s sedemstopenjsko シフト可能 avtomatiko. Glede zmogljivosti in tipologije pogona so Japonci še dokaj skopi z informacijami, so pa številne novinarje, ki te dni oblegajo ta model na salonu, utišali z informacijami, da naj bi serijska različica luč proizvodnje ugledala že prihodnje leto, ko bodo pod nosom in kolesi različni dizelski in bencinski pogoni, kakor tudi možnost dvo- in štirikolesnega pogona.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。