QX30 je futuristični znanilec Infinitijeve suv prihodnosti

Infiniti QX30

Inifiniti namerava prihodnje leto kupcem ponuditi povsem nov crossover model - XC30, s katerim bo obogatil ponudbo večjih in prestižnih suvov te japonske znamke. Oblikovno se najbolj naslanja na sestrskega Nissan Murana, med katerima pa je zaradi fluidne oblike prvega, ogromna razlika. Posebnosti tudi znotraj, kjer zmore akomodirati 2+2 odrasle osebe, veliko pa je tudi ostalih mod(er)nih prijemov.

V segmentu suvov že dalj časa dobesedno vre. Na vseh velikostnih frontah namreč ne mine mesec, da katera znamka ne bi predstavila novega križanca in odprla kakšen nov podsegment. Pri nas manj razširjeni Infiniti je tako na Ženevsko prizorišče pripeljal študijo novega prestižnega suva imenovanega QX30, ki nadaljuje poslanstvo Nissanovega Murana, znamke, ki ima v portfelju tudi to renomirano avtomobilsko znamko.

Notranjost bo podobno napredna kot zunanjost, ponujala pa bo 2+2 sedežno razporeditev na izredno tankih, a športno navdahnjenih sedežih.
Notranjost bo podobno napredna kot zunanjost, ponujala pa bo 2+2 sedežno razporeditev na izredno tankih, a športno navdahnjenih sedežih.

Zaznamuje ga namreč zelo “fluidna” zunanja oblika, brez nepotrebnih ostrih robov in s številnimi valovitimi konturami, ki jih še podkrepita posebna metalna barva in 21 palčna platišča. Posebnost predstavlja tudi dejstvo, da vozilo nima klasičnih vratnih kljuk, ampak so te skrite v karoserijo, kar še poveča futurističnost vozila.

PREBERITE ŠE: Infiniti Vision Gran Turismo:  Virtualna študija za igrico GT6

Tudi pri konturah stranskih ogledal, prednjih svetil in strehe je bila prisotna zelo moderna roka, zgodba pa se nadaljuje tudi v notranjosti z izjemno modernimi linijami, tankimi sedeži in velikimi zasloni infotainmenta.

Fluidna oblika je najbolje opazna, ko avto opazuješ (beri: občuduješ) z boka.
Fluidna oblika je najbolje opazna, ko avto opazuješ (beri: občuduješ) z boka.

Podrobnejši pogled notranjosti razkrije drugače za kupeje značilno 2+2 sedežno postavitev, kjer sta v drugi vrsti res dva povsem ločena a razsežna in športno zaključena sedeža. Oblazinjenje je dvobarvno usnjeno z modrimi kontrastnimi šivi, ki jih še bolj poudari ambientalna osvetlitev potniške kabine. Športnosti vprid priča spodaj prisekan volanski obroč in veliko aluminija in klavirske črnine.

Nadaljevanju dinamike tudi na področje vožnje botruje 2,0-litrski štirivaljni turbo bencinar v nosu, zvezan s sedemstopenjsko prestavno avtomatiko. Glede zmogljivosti in tipologije pogona so Japonci še dokaj skopi z informacijami, so pa številne novinarje, ki te dni oblegajo ta model na salonu, utišali z informacijami, da naj bi serijska različica luč proizvodnje ugledala že prihodnje leto, ko bodo pod nosom in kolesi različni dizelski in bencinski pogoni, kakor tudi možnost dvo- in štirikolesnega pogona.

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Teh 6 pogostih napak uničuje vaš avtomobil!