FBピクセル

ルノー ZOE – 排出ガスを出さずに海岸まで簡単に「ジャンプ」できる電気自動車

Renault ZOE

Reannulat ZOEは、今後6か月以内にここで真の小さな電気革命を起こす可能性があります。なぜなら、約15,000ユーロで電気モビリティとこのセグメントで記録的な210kmの航続距離を提供し、同時に月々追加料金を支払うだけで済むからです。携帯電話会社から携帯電話を購入する場合、バッテリーのレンタル料は 79 ユーロです。

S tem bi lahko e-mobilnost postala veliko bolj dostopna in tudi tržno zanimiva za veliko širši spekter ljudi kot doslej. Pa je ZOE dovolj atraktiven model za dosego tega? Ja, sodeč po odzivu mimoidočih na fotografiranju vozila v centru prestolnice, lahko zagotovimo, da je temu res tako. Večina je z veliko mero zanimanja obračala z glavami, ko je ゾーイ neslišno “švignil” mimo, podobno pozitivni pa so bili tudi komentarji, ko so mimoidoči hodili mimo parkiranega avtomobila.

Sprednji del vozila je oblikovan izredno futuristično, vključno s polno masko in samosvoje oblikovanimi LED lučmi ter moderno zasnovanim in napihnjenim odbijačem.
Sprednji del vozila je oblikovan izredno futuristično, vključno s polno masko in samosvoje oblikovanimi LED lučmi ter moderno zasnovanim in napihnjenim odbijačem.

Futuristično oblikovan in zasnovan povišan clio

ゾーイ z oblikovnega stališča sicer ni klasičen renaultov model, saj ni pretirano podoben nobenemu od aktualnih modelov z rombom na maski motorja, pa čeprav je z oblikovnega stališča nezmotljivo “renojevski”. Tako že s svojo prezenco izkazuje, da gre za poseben model, saj motorna maska nima nobenih odprtin za zajem zraka, posebna pa so tudi svetila, na čelu z LED dnevnimi lučmi na napihnjenem odbijaču. Enoprostorsko zasnovo pa poleg višine kaže tudi naklon pokrova motorja, se po kotu skoraj idealno ujema z naklonom vetrobranskega stekla. Lahko bi celo rekli, da deluje kot neke vrste pomanjšani espace, ki so ga pred kratkim predstavili na salonu v Parizu, vsekakor pa gre za zelo futuristično oblikovanega in zasnovanega povišanega clia.

続きを読む: Predpremiera – Renault ZOE, prava električna C-kombilimuzina

Ob vstopu se potrdi enoprostorska zasnova, saj je vstopanje enostavno, sedenje pa visoko. Posledično to za seboj potegne tudi boljšo preglednost in uporabnost v mestnem okolju. Si pa je ZOE platformo sposodil pri aktualnem cliu, s katerima imata veliko skupnega tudi glede mer in proporcev, le prej omenjena višina je občutno v korist ZOEja. To pomeni, da je neke vrste električni modus, čeprav njegove modularnosti vseeno ne premore.

Notranjost nadaljuje futuristično zasnovo začeto pri zunanji podobi, obenem pa deluje (občutno) bolj elegantno in prestižno kot večina Renaultovih modelov.
Notranjost nadaljuje futuristično zasnovo začeto pri zunanji podobi, obenem pa deluje (občutno) bolj elegantno in prestižno kot večina Renaultovih modelov.

Tudi notranjost je bolj imenitna in je zmes futurizma in prestižnosti. V domeno prvega seuvrščajo digitalni merilniki in obilo tehnične opreme, ter nasploh izgled sredinske konzole in določenih materialov. Pod domeno slednjega pa spadajo kakovostni materiali, dvobarvna armaturna plošča in obilo klavirske črnine na sredinski konzoli, volanu, vratnih kljukah in obrobah zvočnikov ter nadpovprečno veliko opreme, ki v cliu (v osnovi) ni serijska. Med to spadajo prestavna avtomatika, vzvratna kamera in システム Rリンク, ki ima v ZOEju še nekaj dodatnih “eko” funkcij.

Z enim polnjenjem do Kopra in nazaj

Za pogon ZOEja skrbi 65 kilovatni  sinhroni 電気モーター, ki razvije 220 Nm, energijo pa črpa iz 22 kW/h litij-ionskih baterij. Pri Renaultu obljubljajo, da naj bi ZOE z enim polnjenjem baterij prevozil do 210 km razdaljo, kar pomeni, da če bi štartali iz prestolnice (recimo z Viča), bi se lahko zapeljali vse do Kopra in nazaj in šele nato morali po hitrem postopku najti vtičnico in napolniti baterije. To sicer velja zgolj v idealnih vremenskih pogojih in ob dejstvu, da ne bi vozili po AC do Kopra, bolj realno pa je pričakovati doseg okoli 150 km, kar pa ponovno pomeni, da se lahko z enim polnjenjem mirno zapeljete do 中心 Maribora ter v slabi uri avto napolnite dovolj za pot nazaj do prestolnice. Večina sicer ZOE ne bo uporabljala za takšne primere, ampak primarno zgolj za vožnjo po mestu, po katerega ulicah ZOE šviga zelo neslišno in lahko se vam zgodi, da boste na kakšni ožji ulici kolesarja morali spodbuditi celo s trobljo, da se bo umaknil. Ta pa vam zna to tudi zameriti in malce zažugati.

ZOE kjerkoli se pojavi požanje veliko pozornosti mimoidočih, zna pa koga zmotiti njegova neslišnost, saj boste primorani kakšnega kolesarja s hupo opozoriti, da se vam umakne, za kar se vam zna ta zahvaliti tudi s kakšno "pikro".
ZOE kjerkoli se pojavi požanje veliko pozornosti mimoidočih, zna pa koga zmotiti njegova neslišnost, saj boste primorani kakšnega kolesarja s hupo opozoriti, da se vam umakne, za kar se vam zna ta zahvaliti tudi s kakšno “pikro”.

Skoraj neslišno pa je tudi v potniški kabini, kjer delovanje motorja spremlja le značilen piskajoči zvok in pa piš vetra, ki pa zaradi dobre zatesnjenosti ni nikoli moteč. Z ZOE smo prevozili tudi kar nekaj kilometrov po avtocesti, da bi preizkusili obnašanje v tem za njega “nenaravnem” okolju in moramo reči, da je tudi tu vožnja prijetna, potovalne hitrosti dosega preseneltjivo hitro (čeprav ne toliko kot i3), obenem pa piš vetra tudi pri maksimalni hitrosti, ki jo dosega ni moteč, vzmetenje pa ne pretrdo.

Emisije so ob tem vedno nične, čeprav je pomembno od kod energija s katero polnite vašega ZOE tudi dejansko prihaja. 高度な je tudi samo 充電, kjer sistem, ki so ga poimenovali “Cameleon” omogoča polnjenje prav prek vsake vtičnice, glede na napetost le te, pa ciklus traja od 30 minut pa do devet ur.

Na leto še tisočaka za najem baterij

ZOE je tako zgledno uporaben in okreten mestni avtomobil z ničelnimi emisijami, ki obenem ne bo popolnoma izpraznil vašega bančnega računa. Tu gre Renaultu velika pohvala, saj za ceno 14.500 evrov ponujajo popolnoma električno vozilo, je pa res, da potem proizvajalcu za vsako leto uporabe plačate še slabega tisočaka (948 evrov) za najem baterij. To pomeni, da vas bo ZOE v petih letih uporabe stal 20 tisočakovdesetih letih 25 in tako naprej. Ampak nekje je treba začeti in Renaultov začetek je zagotovo dober, tako kot je dober tudi model v vprašanju.

詳しくは

詳しくは:
www.renault.si/ZOE プログラム

テストモデルの価格: cca. 15.000 evrov

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。