FBピクセル

セアト・レオン・クプラ – ニュルブルクリンクの戦いが公道へ

輸入業者は、アルプス山脈のこちら側のお客様に、セアト史上最もパワフルな量産モデルを発表しました。レオン クプラは、そのパフォーマンスと2万6千ドル弱から始まる価格で驚きを与えてくれます。このモデルは、レオン カップ レーサーをはじめとするセアトスポーツ部門の他のモデルと共に市場に投入されました。輸入業者は、第4回クプラデーの一環として、スペインからこれらのモデルを輸入しました。

Na že četrti cupra dan, je uvoznik k sodelovanju povabil seatovo športno divizijo, ki je na dogodek med drugim pripeljala iz WTCC znanega leona cup racer. Cena 243 kW športnika znaša 70 tisoč evrov, z njim pa se boste lahko vozili le po dirkališčih.
Na že četrti cupra dan, je uvoznik k sodelovanju povabil seatovo športno divizijo, ki je na dogodek med drugim pripeljala iz WTCC znanega leona cup racer. Cena 243 kW športnika znaša 70 tisoč evrov, z njim pa se boste lahko vozili le po dirkališčih.

Najmočnejšo različico aktualnega leona in najbolj zmogljivega serijskega seata vseh časov, zaznamujejo izrazite športne zmogljivosti, ki jih zagotavlja dvolitrski turbobencinski TSI motor z 195- oziroma 206 kilovati moči. Takoj po predstavitvi se je okitil z nazivom najhitrejšega vozila s sprednjim pogonom na slovitem Nordschleife (naziv mu je pred tedni za nekaj sekund sicer ‘ukradla’ posebna različica megana RS), rekord, ki ga nameravajo v prihodnosti še poskušati vzeti nazaj v svoje roke, so pred kratkim povedali.

Paket opreme cupra je presenetljivo bogat saj vsebuje: dinamično uravnavanje podvozja (DCC), elektrohidravlično zaporo diferenciala prednje preme, progresivno krmiljenje、 システム Cupra Drive Profile in serijske LEDヘッドライト. Več kolikor dobiš pri večini konkurence. Na voljo je v tri- oziroma petvratni izvedenki, konec leta pa prihaja celo karavanska cupra. V primeru, da boste izbrali močnejšo cupro, bodo platišča 19-palčna (palec večja), ogledala so v tem primeru črna, na zadku pa se nahaja ルーター.

Zmogljivosti so izgledu in ostali tehniki primerne. Pospešek “šibkejše različice” do stotice znaša 5,9 sekunde, Najhitrejša različica (205 kW z menjalnikom DSG) pa stotico na merilniku prekrije že po 5.7秒. Najvišja hitrost pa je v vseh primerih elektronsko omejena na 250 km/h. Dvolitrski motor ustreza normativom Euro 6 in po Seatovih podatkih potrebuje smešno malo goriva, le 6,4 litra.

Za šibkejšo cupro pa boste morali odšteti 25.992 EUR in še okoli 500 EUR več za petvratno izvedenko. Močnejši, ‘280-konjski’ leon cupra je slaba dva tisočaka dražji od šibkejšega, oba pa sta seveda na voljo z ročnim ali samodejnim menjalnikom DSG.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。