Uvoznik je kupcem na tej strani alp predstavil najbolj zmogljivega serijskega seata vseh časov. Leon cupra preseneti z zmogljivostmi in ceno, ki se pričnejo malenkost pod 26 tisočaki....na trg je prišla v družbi leona cup racer in preostalega programa Seatove športne divizije, ki jo je uvoznik v okviru že četrtega Cupra Dneva pripeljal iz Španije.
Najmočnejšo različico aktualnega leona in najbolj zmogljivega serijskega seata vseh časov, zaznamujejo izrazite športne zmogljivosti, ki jih zagotavlja dvolitrski turbobencinski TSI motor z 195- oziroma 206 kilovati moči. Takoj po predstavitvi se je okitil z nazivom najhitrejšega vozila s sprednjim pogonom na slovitem Nordschleife (naziv mu je pred tedni za nekaj sekund sicer ‘ukradla’ posebna različica megana RS), rekord, ki ga nameravajo v prihodnosti še poskušati vzeti nazaj v svoje roke, so pred kratkim povedali.
Paket opreme cupra je presenetljivo bogat saj vsebuje: dinamično uravnavanje podvozja (DCC), elektrohidravlično zaporo diferenciala prednje preme, progresivno krmiljenje、 システム Cupra Drive Profile in serijske LEDヘッドライト. Več kolikor dobiš pri večini konkurence. Na voljo je v tri- oziroma petvratni izvedenki, konec leta pa prihaja celo karavanska cupra. V primeru, da boste izbrali močnejšo cupro, bodo platišča 19-palčna (palec večja), ogledala so v tem primeru črna, na zadku pa se nahaja ルーター.
Zmogljivosti so izgledu in ostali tehniki primerne. Pospešek “šibkejše različice” do stotice znaša 5,9 sekunde, Najhitrejša različica (205 kW z menjalnikom DSG) pa stotico na merilniku prekrije že po 5.7秒. Najvišja hitrost pa je v vseh primerih elektronsko omejena na 250 km/h. Dvolitrski motor ustreza normativom Euro 6 in po Seatovih podatkih potrebuje smešno malo goriva, le 6,4 litra.
Za šibkejšo cupro pa boste morali odšteti 25.992 EUR in še okoli 500 EUR več za petvratno izvedenko. Močnejši, ‘280-konjski’ leon cupra je slaba dva tisočaka dražji od šibkejšega, oba pa sta seveda na voljo z ročnim ali samodejnim menjalnikom DSG.