Vas zanima zakaj takšnih cestnih koles kot je fUCL ne vidite na kolesarskih dirkah kot je Dirka po Franciji? Zaradi rigoroznih pravil Mednarodne kolesarske zveze (UCI), krovnega organa za organizacijo in klasifikacijo mednarodnih kolesarskih tekmovanj, ki podeljuje tudi licence kolesarjem in razsoja v dopinških primerih. Čeprav so pravila določena za zagotovitev enakih pogojev za vse kolesarje, marsikdo meni, da zavirajo razvoj. Eden takih je kreativni direktor znamke Specialized, Robert Egger, ki pa se je pri svojem zadnjem konceptu požvižgal na pravila in izdelal futuristično cestno kolo ''Eff You See Eye'' oziroma fUCI, s čimer odkrito pove (samo enkrat lahko ugibate kaj pomeni 'f'), kaj si misli o zvezi.
専門化された fUCI je študija cestnega kolesa, ki ne igra po pravilih, saj se požvižga na UCI pravila in krši dobesedno vse po spisku. Za tem ”nepokornim” cestakom stoji kreativni direktor priznane kolesarske znamke Specialized Robert Egger. Pravila začne kršiti že pri 33.3-palčnem zadnje kolesu za kar bi mu UCI nemudoma prižgal rdečo luč, saj morata biti obe kolesi enako veliki. Večje kolo, ki služi kot vztrajnik, je namenjeno lažjemu vzdrževanje hitrosti, je pa treba zato vložiti precej več napora, da spravimo kolo v pogon. Posledično so pri Specializedu v pesto vgradili, kot pravi Egger, ekvivalent avtomobilskemu turbu, brezkrtačni hub motor, ki se napaja z litijsko baterijo. Gre torej za e-kolo.
続きを読む: Specialized S-Works Venge ViAS は世界最速のバイクです
Tudi kakršni koli aerodinamični dodatki sodijo na UCI-jevo ”črno listo”, fUCI pa se tudi za to ne zmeni kaj dosti. Na testu bi padel tako že sam okvir kolesa, da o motociklističnem vizirju sploh ne govorimo. Kakopak je kolo za 21. stoletje スマートフォンに接続されている. Ko ga enkrat vstavite v polnilno (!) postajo na krmilu, v trenutku dostopate do številnih funkcij (lahko splanirate traso, preverite tlak v gumah, ipd.). Ali bo ta študija, ki je ustvarjena za ljudi, ki ljubijo hitrost, a ne nujno tekmujejo, kdaj prešla v serijsko proizvodnjo še ni znano. Egger izdelek ”opravičuje” z dejstvom, da se UCI-jev ”zakonik” dotika zelo drobne populacije, medtem ko obstaja veliko število kolesarjev, ki jih prav malo briga za njihova pravila in niti ne poznajo striktnih omejitev za kolesa. Zato je oblikoval kolo za nekoga, ki si samo želi iti hitro.