仕事で(さらに)効率的になり、成功したいと思いませんか?次に、多くのベストセラー本の著者であるローラ ヴァンダーカム氏の、労働時間の有効活用に関するアドバイスに耳を傾けてください。
Če se vaše delo odvija pretežno pred računalnikom, se vam lahko hitro zgodi, da se ure in ure zapletate z elektronsko pošto in drugimi majhnimi opravki, ki jih je sicer treba opraviti, a pravzaprav niso vaše neposredno delo. Tisto, s katerim pokažete svojo učinkovitost. Znano?
Prvo uro načrtujte le svoje pravo delo
Začnite dan drugače, za prvo uro službe načrtujte zgolj svoje delo, brez prekinitev, svetuje Laura Vanderkam, ki je med drugim napisala knjigo o večji uspešnosti in dobri organizaciji časa I know How She Does It. “Zavestno se moramo odločiti, da bomo manj časa namenili elektronski pošti in si izborili čas za delo, ki je pomembno za nas in podjetje,” je za Business insider povedala Vanderkamova. In dodala, da nam lahko sicer ti opravki vzamejo toliko časa, da ga za pravo delo enostavno zmanjka.
続きを読む: 成功したビジネスマンが週末に行う5つのこと
Le če bomo čas za svoje delo načrtovali, bomo zanj naredili prostor. Tako kot si vzamemo čas za sestanek. Brez prekinitev in motenj, torej. Najbolj učinkoviti naj bi bili prvi dve uri po tem, ko se popolnoma zbudimo. Postavite torej sebe na prvo mesto. In še naš nasvet. Izklopite nepomembna opozorila na družbenih omrežjih, ne oglašajte se na zasebne klice, če ni nujno, in se v tisti uri skoncentrirajte le na delo.
詳しくは:
Laura Vanderkam