fbpx

Tako bi morali preživeti prvo uro službe

Prvo uro službe namenite le svojemu pravemu delu. Brez prekinitev. (Foto: Shutterstock)

Bi radi bili v službi (še bolj) učinkoviti in uspešni? Potem prisluhnite nasvetu Laure Vanderkam, avtorice številnih knjižnih uspešnic, o boljšem izkoristku delovnega časa.

Če se vaše delo odvija pretežno pred računalnikom, se vam lahko hitro zgodi, da se ure in ure zapletate z elektronsko pošto in drugimi majhnimi opravki, ki jih je sicer treba opraviti, a pravzaprav niso vaše neposredno delo. Tisto, s katerim pokažete svojo učinkovitost. Znano?

Odgovarjanje na elektronsko pošto in spremljajoči opravki se preveč zažirajo v naše prave delo (Foto: Shutterstock)
Odgovarjanje na elektronsko pošto in spremljajoči opravki se preveč zažirajo v naše delo. (Foto: Shutterstock)

Prvo uro načrtujte le svoje pravo delo

Začnite dan drugače, za prvo uro službe načrtujte zgolj svoje delo, brez prekinitev, svetuje Laura Vanderkam, ki je med drugim napisala knjigo o večji uspešnosti in dobri organizaciji časa I know How She Does It. “Zavestno se moramo odločiti, da bomo manj časa namenili elektronski pošti in si izborili čas za delo, ki je pomembno za nas in podjetje,” je za Business insider povedala Vanderkamova. In dodala, da nam lahko sicer ti opravki vzamejo toliko časa, da ga za pravo delo enostavno zmanjka.

PREBERITE ŠE: 5 stvari, ki jih poslovno uspešni ljudje počnejo čez vikend

Le če bomo čas za svoje delo načrtovali, bomo zanj naredili prostor. Tako kot si vzamemo čas za sestanek. Brez prekinitev in motenj, torej. Najbolj učinkoviti naj bi bili prvi dve uri po tem, ko se popolnoma zbudimo. Postavite torej sebe na prvo mesto. In še naš nasvet. Izklopite nepomembna opozorila na družbenih omrežjih, ne oglašajte se na zasebne klice, če ni nujno, in se v tisti uri skoncentrirajte le na delo.

Dodatne Informacije

Več informacij:
Laura Vanderkam

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.