FBピクセル

テスト: シトロエン C5 クロスツアラー – トスカーナ出身の氏

CrossTourerja najlažje pripišemo uglajenemu gospodu iz Toskane. Takšnemu, ki potrebuje vsestransko vozilo za vse priložnosti. Vozilo, ki svoje adute zna pokazati, a hkrati tudi uspešno skrivati. C5 CrossTourer je izjemno zanimiv izdelek, ki s svojo zrelostjo piše še zadnje poglavje, trenutno aktualne generacije citroëna C5.

Citroën C5 je praktično modelsko ne-spremenjen na trgu že dobrih 6 let. Razvojniki so mu tokrat namenili še poslednjo modelno različico te generacije, navdahnjeno s terenskim priokusom ter jo poimenovali crosstourer. S tem pa C5 dvignili visoko nad povprečje – tudi z dinamičnim podvozjem in njegovimi “višinskimi” centimetri. Kljub temu, da nažalost nima terenskega 4×4ドライブ, pa navdušuje z mnogo aduti.

Silhueta C5, kljub nekaj letom na pločevini še vedno deluje izjemno dinamično.
Silhueta C5, kljub nekaj letom na pločevini še vedno deluje izjemno dinamično.

Zanimiv francoski oblikovni jezik

Oblikovno še vedno zanimiv avtomobil, ki je bolj kot avanturističnim gospodom, všeč tistim z nekoliko bolj umirjenim stilom življenja. Vendar v različici crosstourer postane vozilo, ki je všeč mnogo širši demografiji. Tudi tisti 若いdinamičnejši. Izbira karoserijskih dodatkov, kot so plastične obrobe blatnikov, poudarjene zaščite odbijačev v barvi ščetkanega aluminija, v krom odeta ogledala ter zanimiva 18” lita platišča, ga loči od ostalih bratov. Kombinacija te opreme avtomobilu dejansko vdahne veliko svežine そしてから obrazabokov izbriše nekaj let. Crosstourer s svojim francoskim šarmom obrača glave mimoidočih, kar nas je kar nekoliko presenetilo.

Usklajenost linij in detajlov deluje elegantno, na trenutke celo prestižno in in prav na koncu pusti občutek športnosti.
Usklajenost linij in detajlov deluje elegantno, na trenutke celo prestižno in in prav na koncu pusti občutek športnosti.

Vse skupaj pa govori v prid samemu konceptu in pristopu francoskih デザイナー, ki so pred leti znali ustvariti avtomobil, ki kljubuje času in še vedno ostaja oblikovno svež. Usklajenost linij in detajlov deluje エレガントに, na trenutke celo prestižno in prav na koncu pusti občutek diskretne športnosti.

Prilagodljivi centimetri

Citroën C5 crosstourer pa ne razvaja le z vizualnimi dodatki, temveč tako kot veleva citroenova tradicija premore hidravlično vzmetenje, tokrat poimenovano hydractive III+. To avtomobilu omogoča štiri višinske nastavitve, oziroma nastavitve oddaljenosti od tal. Hydractive III+ を許可します crosstourerja (le ta je v osnovi višji za 15mm od klasične različice) dvignete za 6センチメートル do hitrosti 10 km/h, do hitrosti 40 kilometrov na uro pa za dobre 4センチメートル. Pri tem pa crosstourer ostane nekoliko povišan še do hitrosti 70 kilometrov na uro. V praksi to pomeni, da v kolikor vidite večji cestni robnik – avtomobil enostavno povišate in crosstourer-ja pogumno zapeljete čez robnik. Funkcija je uporabna tudi pri nekoliko slabšem makadamskem vozišču、 いつ crosstourer pokaže navdušenje ob požiranju cestnih udrtin in navduši z udobjem.

V absolutno najnižji poziciji.
V absolutno najnižji poziciji.
V najvišji nastavitvi, kjer pa je maksimalna hitrost omejena na 10 km/h.
V najvišji nastavitvi, kjer pa je maksimalna hitrost omejena na 10 km/h.

Podvozje omogoča tudi nastavitev “スポーツ”, ki ustvari bolj dinamične vozne občutke. Zdi se, da je le ta tista, ki smo jo imeli vklopljeno večino časa, saj avtomobilu da pravšnjo mero dinamike. Citroën C5 crosstourer se najbolje počuti na avtocestah, kjer njegovo udobje in občutke pri vožnji lahko primerjamo le z mercedesovim razredom S. Tu je C5 z naskokom najboljši v primerjavi z razredno konkurenco. Pri večjih hitrostih podvozje avtomatično uravnava višino oddaljenosti od vozišča in avtomobil z namenom izboljšanja aerodinimičnih lastnosti spusti bližje cestišču.

Omenit je potrebno še vgrajeno funkcijo “Snow Drive”, ki pripomore boljšim zmogljivostim in oprijemu na terenu s slabšim lastnosti oprijema. S tem pa je povečana tudi vlečna moč vozila.

Primerna motorizacija

Pod pokrovom testnega vozila je dihal motor ラベル付き HDi 160, ki je zanimiva izbira in bo zadovoljila širok krog voznikov. Motor premore 120kW 、 それぞれ 163 konjskih moči. Tako skoraj 1600 kilogramov težko vozilo požene do 100 km/h v dobrih 9.3 sekundah, kar je zadovoljivo glede na naravo vozila, vsekakor pa motor ni namenjen vožnji s prevelikimi športnimi ambicijami. Na avtocesti, kjer je doma in kjer je to dovoljeno, boste z njim dosegli tudi do tovarniško “navedenih” 210km/h. Motor navduši z umirjeno porabo. Na daljšem testnem krogu, ki je vseboval veliko avtocest, obmestne vožnje ter stresnih mestnih središč je corsstourer dosegel porabo 7.1 litra plinskega olja na 100 kilometrov. Ne dvomimo, da bi lahko bila poraba manjša ob nekoliko bolj umirjenem načinu vožnje.

Za spopad s terenom ali avtocestami, se zdi HDi 160 prava izbira.
Za spopad s terenom ali avtocestami, se zdi HDi 160 prava izbira.

Gospod tudi od znotraj

Kljub temu, da C5 ni več med najmlajšimi, se mu to pretirano ne pozna v notranjosti. Res je, da amaturno ploščo krasi preveliko število gumbov, uporabniški vmesnik navigacijskega sistema eMyWay je nekoliko preveč zapleten v primerjavi s tovrstnimi sodobnimi sistemi ter sam ekran za prikaz informacij nekoliko majhen. A se vsega uporabnik hitro privadi in ni pretirano moteče. Testna različica vozila je bila opremljena tudi z masažnimi sedeži, ki sicer kot celota puščajo nekoliko mešane občutke, saj smo na njih kljub izdatnim nastavitvam težje našli pravilno in hkrati udobno pozicijo.

Zanimiva je inovativna rešitev sredinskega dela volana, ki je fiksna in hkrati posebnost tega vozila.
Zanimiva je inovativna rešitev sredinskega dela volana, ki je fiksna in hkrati posebnost tega vozila.

V avtomobilu smo pogrešali USB vtičnico, ki jo kljub izdatnemu iskanju nismo našli, kar nas je kar malo presenetilo.

Pestra konkurenca

シトロエン モデルと一緒です C5 vsekakor v svojem segmentu uspešnica, saj je bilo prodanih že 530.000 primerkov. CrossTourer sicer vstopa v svoj specifičen in pester razred, kjer trenutno kraljujejo volkswagen passat alltrack, škoda octavia scout, opel insignia sports tourer, volvo XC70 ter nekateri drugi. Le ti pa vsi po vrsti ponujajo opcijo 四輪駆動. Kljub temu moramo crosstourer-ju priznati  svojevrstne čare. Takšne, ki bodo očarali tiste gospode, ki želijo stopiti iz povprečja in vedno izberejo drugače od večine. Za takšne je ta avtomobil popolna kombinacija kompromisov s katerimi se srečujemo ob nakupu vsakega avtomobila. In crosstourer se jim bo za njihovo odločitev oddolžil s svojim prav posebnim francoskim šarmom.

詳しくは

試乗車の価格: 35.720 evrov

詳しい購入情報: 
citroen.si/c5-crosstourer

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。