Peugeot 308 SW je kot velika družinska dnevna soba. Tista moderna, napredna, izjemno prostorna z ogromnim panoramskim oknom. 308 SW se zdi idealen sopotnik dinamičnim družinam, ki cenijo drugačen stil in francoski šarm.
プジョー 308 SW se ti enostavno mora prikupit. Ima ogromno adutov, ki enostavno prepričajo. Že sam občutek izdelave je premijski in ne zaostaja za germanskimi konkurenti. Mogoče je temu pripomoglo usnje testne različice, ki je izdelano lično in avtomobilu avtomatično da pridih višjega razreda.
Karavan z oznako SW je od osnovne petvratne različice daljši za dobrih 33 centimetrov, od česar bo družinskemu očetu najbolj pomemben podatek, da se ti centimetri najbolj poznajo v prtljažniku. Tam je v primerjavi z “odsekanim” primerkom za 22センチメートル več prostora. Kar na koncu predstavlja praktično “skoraj” razredno rekordnih 660リットル, ki jih bodo družine cenile do zadnjega litra. Saj veste, saj dvakrat letno je praktično vsak družinski avto premajhen. Pri 308 SW pa boste lahko s podiranjem zadnjih sedežev v njega naložili do 1775 litrov. Zadosti!
308 SW pa ni večji le v prtljažniku temveč ima v notranjosti dobrih 11 centimetrov več medosne razdalje. To pomeni, da bosta “mulca” na zadnjih klopeh, težje brcala svoje starše na prednjih sedežih. Če imate že nekoliko bolj odrasle otroke pa ne bo bojazni, da bi trkali z glavami ob strop. Sedeži so udobni, notranjost pa navdušuje z dobri občutki izdelave. Občutki v testni različici so bili še boljši zaradi izjemno velike panoramske strehe, ki je v prostor pripeljala toliko svetlobe, da je v prvih pomladnih dneh pričarala spomine na poletje.
Oblika je eden od adutov številke 308, ki tudi v karavanski različici predstavlja zanimiv in dinamično oblikovan avtomobil. Gre za zadosti drugačen avtomobil, ki pa hkrati s svojo obliko obljublja trajnost všečnosti, saj ni preveč oblikovno igriv in s tem preveč hipno moderen. Vsekakor ga boste prepoznali, po simpatično oblikovani led optiki zadnjih luči, ponoči pa vas bo osupnila FULL LED tehnologija prednjih svetil. Napredno in zelo všečno!
308 SW ni zabaven le v notranjosti, kjer vas razvaja iCockpit s katerim peugeot poudarja tehnološko napredno notranjost upravljanje preko barvnega zaslona na dotik. Temveč svojo zabavnost dokaže tudi v stiku z cestiščem. Tu namreč iz družinskega očeta vozna dinamika 308-ce spremeni v drznega gospoda, ki uživa v metanju vozila v hitre ovinke. Pri tem mu 308 izjemno pomaga, saj v svoji legi pridno sledi ukazom voznika. Vožnja in lega na cesti je zares zabavna in hvale vredna. Občutki, ki jih dobi voznik s strani volana, ki je dimenzijsko športen pa zadosti jasni, da je vse skupaj vselej predvidljivo. Pri tem hvalimo izjemen dizelski 1.6 e-HDi, s 85 Kw それぞれ 115 konji ter dobrih in poštenih 270 Nm navora. Podatki na papirju sicer niso nič posebnega, a v praksi motor postreže z odličnimi občutki in prav nikoli voznik ne pogreša dodatne moči. Motorizacija testnega 308 se zdi dober kompromis in vsekakor motor, ki izjemno paše karakterju 308 SW. Poraba je zmerna in bo stežka presegla 6リットル の上 100 prevoženih kilometrov pri tem pa v zrak ne boste iz-puhali več kot 100g 排出量 CO2 na kilometer.
プジョー 308 SW nas je razvajal z množico dodatne opreme. Tako so za nastavitve udobja poskrbeli električni pomik sedežev in njihove nastavitve v ledvenem delu ter masažna funkcija, navigacijska naprava s kamero za vzvratno vožnjo, velika panoramska streha s senčilom, dinamični tempomat, itd… Polno opremljen testni je znašal 28.710 evrov. Pri tem znaša cena vstopne različice 16.968 evrov. Očetje in mame, ki obvladajo družinski proračun, bodo našli tisto srednjo pot in si svoje vozilo sestavili za razumljiv denar.
308 SW ima veliko adutov, ki prepričajo. Njegova pet vratna različica je bila avto leta 2014. Vsi aduti so logično preneseni tudi v karavansko različico. Le ta predstavlja odlično izbiro za vse družine, ki si želijo in rabijo veliko dnevno sobo.
詳しくは:
プジョー.si