FBピクセル

これらの車は、価値の損失が最も少なく、価格が最も高く維持される車です。

Ti avtomobili so odlična naložba

Tesla S; Foto: Tesla

あなたも「減価償却」という言葉をよく目にするのではないでしょうか?残念ながら、新車を購入する際には避けられない「こと」です。価値の低下について話していますが、それは車によって異なります。

Depreciacija se dotakne prav vsakega, ki kupi nov avtomobil ʺiz salonaʺ in gre pravzaprav za padec vrednosti, oziroma razvrednotenje. Znano je, da nekateri avtomobili bolje ohranjajo svojo vrednost, drugi pa na žalost slabše. S pomočjo britanskih kolegov smo se dokopali do nekaj podatkov, s katerimi se boste lažje soočili z depreciacijo. Sestavili smo seznam, na katerem se nahaja 10 avtomobilov, ki po treh letih in prevoženih okoli 50.000 kilometrov, najbolje ohranjajo svojo vrednost.

1. Tesla model S

Tesla model S; Foto: Tesla

テスラ モデルS je na voljo v več različicah, najosnovnejša pa nosi oznako S 60. Pred kratkim je bila serija S posodobljena in je zdaj že osnovna različica na voljo s štirikolesnim pogonom. Kupci lahko izbirajo med standardno različico, različico s povečanim dosegom ali pa se odločijo za zmogljivejšo izvedenko. Osnovna različica lahko prevozi do 384 kilometrov dolgo pot in pospeši od 0 do 100 km/h v 5,6 sekundah. Povprečna ohranjena vrednost po depreciaciji modela S znaša 63,35%, kar pomeni da gre za avtomobil, ki najbolje ohranja svojo vrednost, hkrati pa predstavlja enega izmed boljših luksuznih električnih avtomobilov.

2. Alpine A110

Alpine A110; Foto: Alpine

V poklon zmagovalnemu modelu iz 60. let prejšnjega stoletja, je bilo ponovno obujeno ime Alpine A110. Poganja ga 1,8-litrski turbinski bencinski motor, ki ga lahko najdemo tudi v Renault Megane RS, a je ekskluzivno na voljo s 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Ima za marsikoga ʺskromnihʺ 252 konjskih moči, a če upoštevamo, da ima zgolj 1.100 kilogramov in pospeši od 0 do 100 km/h v le 4,5 sekundah, lahko hitro ugotovimo, da gre za zelo hiter avtomobil. Depreciacija je pri Alpine A110 presenetljivo nizka in v povprečju ohrani 62,74% svoje vrednosti.

3. Jaguar E-Pace

ジャガー E ペース。写真: ジャガー

それはデザインです ジャガー E ペイス močno podoben večjemu F-Pace, zato tudi vzdevek ʺbaby F-Paceʺ. Na voljo je s pogonom na prednji kolesni par ali s pogonom na vsa štiri kolesa. Najpogosteje ga poganja 2,0-litrski dizelski motor, ki ponuja med 150 in 300 konjskih moči. Jaguar E-Pace v povprečju ohrani 57,6% svoje vrednosti.

4. Range Rover Velar

Range Rover Velar; Foto: Range Rover

Range Rover Velar je bil ustvarjen z namenom zapolnitve vrzeli med manjšim Range Rover Evoque in večjim Range Rover Sport. Za okus mnogih predstavlja Velar najelegantnejšega, oziroma ʺnajvitkejšegaʺ izmed Range Roverjev, ki zagotovo preseneti, tako z zunanjim, kot notranjim dizajnom. V ponudbi ima Velar 2,0-litrski bencinski motor ali 2,0- in 3.0-litrski dizelski motor. Za najzahtevnejše uporabnike je na voljo bencinski V8-valjnik s 5,0-litri prostornine in SV Autobiography nivojem opreme. Gre za avtomobil, ki nikakor ni poceni, a je njegova depreciacija presenetljivo dobra, saj ohrani 57,02% svoje vrednosti.

5. Škoda Kodiaq

Škoda Kodiaq; Foto: Škoda

コディアックの恥を知れ je simpatičen, za evropske razmere večji SUV, ki ima glede ohranjanja cene dve izstopajoči in dobri lastnosti. Prva je njegova dostopnosti, pri nakupu novega avtomobila, druga pa dejstvo, da gre za všečno oblikovan in vpadljiv avtomobil, ki omogoča visoko sedenje, ponuja dovolj prostora za udobno družinsko uporabo in je pri tem še ekonomičen. Po treh letih in prevoženih okoli 50.000 kilometrih, ohrani Kodiaq 54,19% svoje vrednosti.

6. Dacia Duster

Dacia Duster; Foto: Dacia

ダチア・ダスター je postala priljubljena že s svojo prvo generacijo, druga generacija, pa predstavlja občutno nadgradnjo prve. Še vedno gre za robusten in dostopen avtomobil. Zahtevnejši uporabniki bodo izbrali različico s štirikolesnim pogonom in kakšen bogatejši paket dodatne opreme. Dacia Duster, po treh letih uporabe, v povprečju ohrani 54,11% vrednosti.

7. BMW 2 Convertible

BMW 2 Covertible; Foto: BMW

Ponudba na trgu malih kabrioletov ni velika, kar je tudi razlog, da se veliko tistih, ki si želijo manjši avtomobil s platneno streho, odloči za BMW 2 Convertible. Le ta ponuja izkušnjo in občutke kabrioleta in pri tem ohranja pristen užitek v pogonu na zadnji kolesni par. Na izbiro je pestra ponudba motorjev, od treh pa vse do šestih cilindrov. Po treh letih ohrani BMW 2 Convertible povprečno 53,42% svoje vrednosti.

8. MINI

MINI, Foto: MINI

V primerjavi s klasikom je moderni ミニ občutno varnejši, zanesljivejši, udobnejši a še vedno lahko pohvali z opevanim gokart občutkom med vožnjo. Trivratna različica ponuja različne barvne kombinacije, različne motorje in pogone. Po treh letih uporabe bo MINI v povprečju obdržal 52,93% svoje vrednosti.

9. Mercedes-Benz A

Merecedes-Benz A; Foto: Mercedes-Benz

Aktualna generacija メルセデス・ベンツA predstavlja ogromno razliko, v primerjavi s predhodno generacijo. Sprememba ni vidna samo zunaj, le to se v trenutku opazi tudi v notranjosti, saj je le ta izdatno digitalizirana in usmerjena k moderni povezljivosti. Prav nič ne zaostajajo niti napredni asistenčni sistemi. Mercedes-Benz A bo po treh letih uporabe v povprečju obdržal 52,47% svoje vrednosti.

10. Audi Q2

Audi Q2; Foto: Audi

Audi Q2 predstavlja manjšega križanca, ki je v osnovi na voljo s prednjim pogonom. Po želji si lahko omislimo tudi štirikolesni pogon, obema različicama pa je skupno višje sedenje za volanom, bogat izbor dodatne opreme in kopica različnih pogonskih agregatov. Po treh letih uporabe in prevoženih okoli 50.000 kilometrov bo Audi Q2 v povprečju ohranil 52,39% svoje vrednosti.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。