スローガンは、企業と顧客の間の重要なコミュニケーション ツールとなり得ます。スローガンは金の卵を産む鶏である場合もありますが、ユーザーである場合もあります。おそらく最も常緑のスロベニアの広告スローガンは、前世紀の 80 年代に作られた「スロベニア、私の国」、または Fructal の「自然との協力」ですが、世界的に考えると、おそらくほとんどの人が「Just do it」を立ち上げたでしょう。ナイキの「私たちの生活に影響を与えた他の有名なスローガンについては、以下をご覧ください。
Slogan je eden od najpomembnejših dejavnikov pri grajenju blagovne znamke, saj izjemno pripomore k prepoznavnosti podjetja. Biti mora preprost, domiseln in s sporočilnostjo, s katero se lahko poistovetimo. Nekateri oglaševalski slogani so prav zaradi upoštevanja teh zlatih pravil postali znameniti, in ko jih slišimo, jih znamo takoj povezati z ustrezno znamko. V tako močni konkurenci je težko izstopati, a sloganom iz nadaljevanja je to uspelo. Še več, spremenili so način našega razmišljanja in tega, kako se lotevamo stvari v življenju.
続きを読む: Honest Slogans: če bi oglaševalski slogani govorili resnico …
Vas zanima, kakšna je zgodba za motivacijskim oglaševalskim sloganom ”Just do it” (namig: nič kaj prijetna), ”Diamanti so večni” (”A diamond is forever”, De Beers) in drugimi najznamenitejšimi slogani vseh časov, ki so več kot samo slogani? Vse to izveste v priloženem posnetku.
10 najznamenitejših sloganov vseh časov: