Škoda Epiq 2026 je tu, da pokaže, kako se naredi cenovno dostopen električni SUV, ki ne žrtvuje sloga ali praktičnosti. Z razkritjem na delavnici Volkswagen Group pred IAA v Münchnu je Epiq že ukradel nekaj žarometov. Mi pa si ga oglejmo z vsem cinizmom in navdušenjem, ki si ga zasluži.
Predstavljajte si avto, ki je videti, kot da je pobegnil iz skice futurističnega oblikovalca, a še vedno razume, da moraš v prtljažnik spraviti tedensko zalogo živil in otroški voziček. To je Škoda Epiq 2026, show car, ki obljublja, da bo leta 2026 postal najcenejši električni SUV v Škodini ponudbi. Z dosegom 425 km, prtljažnikom, ki požre 475 litrov, in ceno, primerljivo z bencinskim Kamiqom, je エピック tukaj, da elektriko približa navadnim smrtnikom. Ampak ali je res tako dober, kot obljublja? Poglejmo pod pokrov – oziroma, kjer bi pokrov moral biti. Mimogrede – vse kar je spodaj si deli s prihajaočim Volkswagen ID. Cross.
Modern Solid: Škoda, ki ve, kdo je – to je Škoda Epiq 2026
Oblikovanje: Minimalizem z značajem
Škoda Epiq 2026 je prvi model, ki v celoti sledi novemu oblikovalskemu jeziku モダンソリッド. To ni le marketinška fraza – to je obljuba robustnosti, funkcionalnosti in, no, nekaj, kar bi lahko imenovali “češka duša”. Zunanjost je obarvana v mat Cashmere barvo, ki ji družbo dela sijajno črn テックデッキフェイス. T-oblikovane LED dnevne luči in smerniki dajejo obrazu avta nekakšen “ne zehaj z mano” videz, medtem ko nižje postavljeni žarometi in robusten odbijač v Cosmo sivi barvi pravijo: “Zmorem tudi makadam.”
新しいもの tornado linija loči stekleno kabino od karoserije, kar daje Epiq-u močne ramenske linije in dinamičen videz. Je kot bodybuilder, ki je pravkar odkril jogo – močan, a še vedno eleganten. Pri 4,1 metra dolžine je kompakten, a še vedno dovolj prostoren za pet potnikov. In ja, prtljažnik z 475 litri je večji, kot bi pričakovali od mestnega križanca. zadek mi osebno ni všeč, ali je precej slabši kot je bil na konceptu pred kakšnim letom.
Notranjost: Praktičnost sreča digitalno dobo
V notranjosti Škoda Epiq 2026 nadaljuje s praktičnostjo, ki jo od Škode pričakujemo. シンプルに賢い detajli, kot so kavlji za vrečke, skriti predali pod tlemi in pametne rešitve za shranjevanje prtljage, so tu, da olajšajo življenje. Notranjost je minimalistična, a ne sterilna – Škoda stavi na Mobile First pristop, kar pomeni brezžično polnjenje telefona, intuitivne digitalne vmesnike in – hvala bogu – še vedno nekaj fizičnih gumbov in haptičnih kolesc. Ker, roko na srce, nihče noče voziti avta, ki je videti kot ogromen tablični računalnik.
“Epiq je dokaz, da električni avto ne rabi biti znanstvena fantastika. Je praktičen, uporaben in – upamo si reči – celo malce zabaven.” – Klaus Zellmer, CEO Škoda Auto
Tehnični podatki: Elektrika, ki ne razočara
Zmogljivost in doseg
Škoda Epiq obljublja doseg do 425 km (WLTP), kar je dovolj, da se iz Ljubljane odpeljete do morja in nazaj, ne da bi iskali polnilnico. Čeprav natančne specifikacije baterije še niso razkrite, lahko pričakujemo kapaciteto, primerljivo s sodobnimi kompaktnimi električnimi SUV-ji – verjetno okoli 40-60 kWh. Hitrost polnjenja za zdaj ostaja skrivnost, a upamo na vsaj 100 kW DC polnjenje, da ne boste obtičali ob polnilnici s kavo v roki predolgo. A verjamemo, da bo šlo pro škodi vsaj tako hitro kot gre sedaj pri modelih ID. Če na krovu serijsko dodajo še 22 kWh polnjenje serijsko, bodo mogoče pogruntali originalno formulo.
- 長さ: 4,1 m
- トランク: 475 litrov
- 到着: do 425 km (WLTP)
- 価格: primerljiva s Kamiqom (približno 25.000 € v osnovni različici)
- 生産: začetek sredi 2026 v Volkswagnovi tovarni v Navarri, Španija
Električna platforma: Skupinska moč
Epiq je del Volkswagenove iniciative Electric Urban Car Family (EUCF), kar pomeni, da si deli platformo z drugimi kompaktnimi električnimi modeli skupine. To je pameten način, kako znižati stroške in ponuditi cenovno dostopno elektriko. Proizvodnja bo potekala v Španiji, kar je še en dokaz, da Škoda stavi na evropsko kakovost in učinkovitost.
Zgodovinski kontekst: Škoda gre naprej
Škoda ni novinec v električni igri. Z modeli, kot je Enyaq, so že dokazali, da znajo narediti električni avto, ki je hkrati praktičen in privlačen. Epiq pa je korak dlje – ne le, da je cenovno dostopnejši, ampak tudi obljublja, da bo električna mobilnost dostopna širšemu krogu kupcev. Če je Kamiq dokazal, da zna Škoda narediti cenovno ugoden bencinski SUV, je Epiq njihov odgovor na vprašanje: “Kaj pa elektrika za vse?”
Zaključek: Električni SUV, ki bi lahko spremenil pravila igre
エピックの恥を知れ ni le še en električni avto – je dokaz, da lahko elektrika postane del vsakdanjega življenja brez kompromisov. Z dosegom 425 km, prostornim prtljažnikom in ceno, ki ne bo zahtevala druge hipoteke, je Epiq pripravljen osvojiti mestne ulice in podeželske ceste. Seveda, cinik v meni se sprašuje, ali bo res tako dober, kot obljublja, a optimist pravi: “Škoda ve, kaj počne.” Z モダンソリッド dizajnom, praktično notranjostjo in obljubo dostopnosti je Epiq avto, ki ga bomo nestrpno pričakovali do sredine 2026. Če bo cena res primerljiva s Kamiqom – okoli 25.000 € – bi lahko Škoda z Epiq-om resnično pretresla trg električnih vozil. Zdaj pa samo še počakamo, da ga preizkusimo. Do takrat, Škoda, ne razočaraj nas!