Družbena omrežja so povezala družbo na popolnoma samosvoj način in ustvarila nove digitalne zvezdnike – vplivneže, ki ne živijo v okviru klasičnih medijskih kanalov, kot so televizija, radio in tisk. To so influencerji na digitalnih kanalih, takšni, ki jih vaša babica ne pozna in vaša mama ne razume. So ti novi digitalni influencerji res novi zvezdniki? Za nove generacije vsekakor. Za tiste vmes mogoče. Za nekatere nikoli. V osnovi je treba živeti njihov digitalni svet, da jih lahko čutiš, da jih lahko razumeš.
~에 시티 매거진 se vedno bolj zavedamo pomena tega novega sveta in tudi zato ga poskušamo vedno bolj vključiti v naše zgodbe, te ustvarjalce pa vključevati v naše vsebine. In zdi se, da je moda tista ključna točka, ki nas v aprilski številki povezuje. V številki 218 se ji posvečamo bolj kot po navadi. Pokukali smo na tedna mode LJFW 그리고 MBFWLJ ter črpali modni navdih in hrano za dušo iz prečudovitih kreacij slovenskih modnih ustvarjalcev ter tako ustvarili kar 12 strani, namenjenih modi. Dodobra smo raziskali dogajanje v mestu, kjer vam ponujamo že nekaj ustaljenih pomladnih festivalov v mestu, ki jih ne smete spregledati. Mobilnosti smo se ta mesec lotili drugače in tako vam predstavljamo nov trend v mestu – električne skejte. Obiskali smo tudi največji kolesarski center, pogledali, kaj novega prihaja na koncertne odre, kaj se splača pogledati v kinu … in še in še …