Italijanski arhitekt Luca Agnelli se navdušuje nad preteklostjo, njegova delavnica pa je specializirana za izdelavo koles po meri. Med drugim jih sestavlja tudi iz tankov, nazadnje pa ga je izdelal iz Citroëna 2CV oziroma spačka (1949–1990), kot smo ljubkovalni poimenovali ta priljubljen Citroënov model z dvema konjema, ki je mobiliziral marsikaterega Slovenca in so ga izdelovali tudi v koprskem Cimosu oziroma še prej v Tomosu. Njegovo masko je združil z zadkom prav tako znamenitega tovornega tricikla Doniselli Duomo in nastal je električni tricikel 2CV Paris, ki bo navdušil vse nepoboljšljive ljubitelje retra.
Citroëni 2CV so večinoma izginili s cest. Slovite spačke zdaj vidimo le še na kakšnih srečanjih ljubiteljev starodobnikov. A Luca Agnelli je poskrbel, da spaček na ulicah živi dalje, resda v nekoliko drugačni obliki.
Dvokonjski avtomobil je v letih svojega obstoja (1949–1990) doživel številne izvedbe, a takšne še ne. Reinkarniral se je kot kolo, tricikel, če smo natančni, pod pokrovom pa ne skriva motorja z 2 KM, pač pa zmogljiv električni motor.
더 읽어보기: Bultaco Brinco – električno gorsko kolo, ki prekaša ‘kroske’
Če sprednji del predstavlja nedotaknjena maska modela iz leta 1980, zadnji del tricikla pripada znamenitemu tovornemu triciklu iz Italije znamke Doniselli Duomo 올해부터 1929.
Tricikel, ki je ‘lepljenka’ dveh legend cest in ulic, sliši na ime 2CV Paris 그리고 그것을 운전 36 V/250-vatni motor, ki ga napaja Panasonicova baterija 36 V/10 Ah.
Poleg motorja se je pod dvižno masko našel prostor tudi za 수하물 공간, kolo pa ima tudi prednje LED 헤드라이트, šest prestav, spredaj bobnaste in zadaj disk zavore, originalno Citroënovo prednje vzmetenje in znamenit Brooksov sedež. Če želite, ga lahko naročite.