fbpx

40년의 전설 – 폭스바겐 골프의 모든 세대를 위한 것

3천만대, 7세대, 40년. 이것은 잘 알려진 포크 골프입니다. 여러 면에서 여러 세대를 대표하는 자동차입니다. 확실히 당신이 아는 누군가가 운전한 것이었습니다. 가족 중에 골프를 쳤을 확률도 높다. 흥미로운 그래픽 스토리를 통해 이 특별한 자동차 모델의 역사를 살펴보겠습니다.

Prvi serijski Golf je s tekočega traku v Wolfsburgu zapeljal 29. marca 1974. Tam, kjer je dolga desetletja na sceni prevladoval Hrošč z motorjem zadaj, se je z Golfom začela nova doba – doba prečno vgrajenega motorja spredaj in sprednjega pogona. Kot naslednik Hroščevih neverjetnih več kot 21,5 milijona primerkov naj bi Golf I, ki so ga idejno zasnovali Giorgio Giugaro 그리고 팀 Volkswagen Design, nadaljeval zgodbo o uspehu do takrat najuspešnejšega avtomobila na svetu.

Golf - Generacija 1
Golf – Generacija 1

In uspelo je: že oktobra 1976 je sledilo slavje ob milijontem Golfu. Sledili so prvi 골프 GTI leta 1976, Golf Cabriolet leta 1979 그리고 Golf GTD leta 1982.

Golf 2 - Druga generacija
Golf 2 – Druga generacija

Avgusta 1983 se je pričela prodaja Golfa druge generacije To je bil Golf, pri katerem so se v njegovem razredu pojavili uravnavani katalizator (1984), antiblokirni sistem (ABS, 1986 in servo krmiljenje, ter prvi Golf, ki je bil na voljo s štirikolesnim pogonom (syncro, leta 1986).

Golf 3 - tretja generacija
Golf 3 – tretja generacija

S tretjo generacijo Golfa je Volkswagen avgusta 1991 vpeljal novo obdobje varnosti. Golf III je bil prvi v seriji, ki je imel od leta 1992 naprej vgrajene čelni varnostni blazini. Velik napredek na področju konstrukcije karoserije je prinesel tudi bistvene izboljšave pri naletnih lastnostih vozila. Kasnejši tehnični mejniki serije so bili še prvi šestvaljni motor (VR6), tempomat, prvi dizelski motor z neposrednim vbrizgavanjem (TDI, leta 1993), novi Cabriolet, novi štirikolesni pogon (syncro II) ter prvi 골프 변형.

Golf 4 - četrta generacija
Golf 4 – četrta generacija

Z Golfom IV je leta 1997 dodatno napredovalo tudi področje varnosti: najboljši primer je uvedba sistema ESC. Leta 1998 je 폭스바겐 nato predstavil prvega Golfa s štirikolesnim pogonom s sklopko haldex – Golfa 4Motion. V letu 2002 je Volkswagen predstavil Golfa R32, ki je dosegal hitrost 250km/h – s tem vrhunskim modelom se je v seriji prvič predstavil revolucionarni menjalnik z dvojno sklopko (DSG).

Golf 5 - peta generacija
Golf 5 – peta generacija

Golf serije V pa je bil Golf, ki je s svojim udobjem, dinamiko in kakovostjo leta 2003 prekosil marsikaterega tekmeca višjega srednjega razreda. To je veljalo tudi pri varnosti. Prvič je bilo 골프 po želji mogoče naročiti s stranskimi varnostnimi blazinami tudi za zadnjo klop – skupaj s šestimi serijskimi varnostnimi blazinami (čelnimi, sprednjimi stranskimi in blazinami za glavo) je bilo tako v vozilu kar osem varnostnih blazin. Na področju udobja in dinamike je Golf V prepričal s svojo novo štirivodilno zadnjo premo, 7-stopenjskim menjalnikom DSG, biksenonskimi žarometi, panoramskim strešnim oknom in prvo različico motorja Twincharger (TSI) na svetu, ki je leta 2006 prinesla turbopolnilnik s kompresorskim polnjenjem. Poleg tega so se nato predstavili še Golf Plus leta 2006, leto kasneje pa še CrossGolf, novi Variant in zelo varčen Golf BlueMotion (4,5 l/100 km).

Golf 6 - šesta generacija
Golf 6 – šesta generacija

Golfom serije VI 그들은 od leta 2008 vedno bolj prodirali motorji TSI, sledila pa je tudi sprememba pri turbodizelskih motorjih (TDI): tehniko vbrizgavanja preko šob s tlačilkami je zamenjalo vbrizgavanje preko skupnega voda, ki je prineslo več dinamike pri nižji porabi. Pri tem je bil prvak drugi Golf BlueMotion s povprečno porabo goriva le 3,8 l/100 km oz. z emisijami CO2 v vrednosti le 99 g/km. Z novimi asistenčnimi sistemi (med drugim z asistenco za dolge luči Light Assist, parkirnim sistemom s krmilno avtomatiko Park Assist, ipd.) je bil Golf VI v tistem času najbolj napredni Golf.

Golf 7 - med prvo in zadnjo generacijo so 4 desetletja - a Golf ostaja prepoznaven.
Golf 7 – med prvo in zadnjo generacijo so 4 desetletja – a Golf ostaja prepoznaven.

Volkswagen je 4. septembra 2012 praznoval svetovno premiero sedme generacije Golfa. Maso vozila so zmanjšali za do 100킬로그램. Glede na različico motorja se je poraba v primerjavi s predhodno generacijo znižala za do 23 odstotkov. Novi Golf TDI BlueMotion1 porabi v standardiziranih pogojih v NEVC samo še 3,2 l/100 km (oz. ima emisije CO2 v g/km: 85). Poleg tega je Volkswagen Golfa opremil s celo armado novih asistenčnih sistemov, od katerih so nekateri del serijske opreme. Letos Volkswagen z elektromotorjem opremlja razred kompaktnih vozil: kupcem je že na voljo e-Golf2, ki ga poganja izključno elektromotor in ima akcijski radij okrog 190 kilometrov. Od jeseni bo na voljo Golf GTE3; njegov priključni hibridni pogon je dosegel standardizirano porabo le 1,5 l/100 km, samo s pogonom na elektromotor pa lahko z njim prevozite okoli 50킬로미터.

Zanimiv dokumentarni film – 40 let Volkswagen Golf

Golf je najbolj pogosto izdelan Volkswagnov model vseh časov. Poleti 2013 je sedma generacija že presegla mejnik 30 milijonov izdelanih vozil. Trenutno serijo izdelujejo v Wolfsburgu in Zwickauu (Nemčija), v Fošanu (Kitajska) in Puebli (Mehika).

추가 정보

Vir: Volkswagen

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.