fbpx

젖은 머리로 저지르는 5가지 실수

사진: 엔바토

Vas jezi, ker so lasje poškodovani, pa ne veste, zakaj? Lasje so precej občutljivi, in ko jih poškodujemo, jih je težko obnoviti. Barvanje, oblikovanje las z vročimi napravami in celo onesnaženo okolja lahko negativno vplivajo na lase.

O tem, da na lase vplivajo tudi vaše morebitne slabe navade pri ravnanju z mokrimi lasmi, najbrž niti ne pomislite.

Poglejmo 5 najpogostejših napak.

1. Česanje mokrih las

Lasje so najbolj občutljivi in ​​elastični, ko so mokri in tedaj jih najlažje poškodujete. Najbolje bi bilo, da lase pred česanjem posušite in uporabite razpršilo za lažje razčesevanje. Uporabljajte krtačo s čim mehkejšimi ščetinami ali glavnikom z gibljivimi zobci.

2. Spletete mokre lase v kito

To je lahko, preveč grobo za lase, ker se zaradi napetosti, ki nastane zaradi trdega spenjanja, zlomijo. Ko so lasje mokri so zelo elastični.

Mokri lasje in kita – ne. Foto: Tamara Bellis / Unspalsh

3. Spanje z mokrimi lasmi

Glavni razlog, zakaj se ne priporoča spanje z mokrimi lasmi, je, da si s tem povečate možnosti za lomljenje las in rast bakterij na lasišču. Če se lasje in lasišče ne posušita dovolj hitro, lahko mikrobi, ki povzročajo prhljaj, povzročijo suhost in srbenje lasišča.

4. Lase sušite z napačno brisačo

Sušenje las z navadno bombažno brisačo lahko poškoduje lase in povzroči razpokane konice in lomljenje. Namesto tega uporabite raje brisačo iz mikrovlaken.

Ne sušite si premorih las s sušilcem za lase. Foto: Itsilatak2560 / Pixabay

5. Lase sušite, ko so še premokri

Preden začnete sušite lase s sušilcem za lase, je primerno, da so le ti vlažni. Na takšen način bodo lasje bolj gladki, sijoči, manj nagnjeni k lomljenju in lažje jih boste oblikovali.

Sušilnik za lase nastavite na najnižjo temperaturo in moč, da zmanjšate možnost poškodb med sušenjem.

Ne glede na to, kateri način termičnega oblikovanja izberete, ne pozabite uporabiti sredstva za toplotno zaščito. Lasje vam bodo na dolgi rok hvaležni.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.