fbpx

5 znakov, da se v razmerju obnašate kot mati, ne kot partnerka

사진: 엔바토

Večina parov si prizadeva, da bi odnos postal enakopraven partnerski odnos. Želja po skrbi za drugo polovico je povsem naravna, vendar je tanka meja med skrbjo za partnerja in tem, kar je podobno skrbi za otroka. Zato vam predstavljamo pet znakov, ki nakazujejo, da se v razmerju obnašate bolj kot starš in manj kot partner.

1. Prepir brez rešitve

Razprave in prepiri so sestavni del vsakega odnosa, vendar je pomembno, da jih znate uspešno rešiti, saj sta vajini vlogi v razmerju enakovredni. Če po koncu prepira čutite jezo, bes, razočaranje in v nedogled vlečete zamero, to kaže na to, da boste morali prepire reševati konstruktivno in na bolj enakovreden in zrel način.

GIPHY를 통해

2. Pospravljanje za partnerjem

Ne glede na to, ali gre za drobtine hrane ali kup oblačil, ki se valjajo po tleh, se morate zavedati, da je partner tisti, ki jih mora za seboj pospraviti. Če ga ves čas opazujete, nadzorujete in za njim pospravljate, morate s takšnim početjem takoj prenehati. Gospodinjska opravila so prav tako enakovredni del partnerstva.

3. Ustvarjanje izgovorov

Običajno želite svojega partnerja vidite le v najboljši luči in zagovarjate njegove odločitve. Toda nenehna potreba po izgovorih, zagovarjanju in iskanju njegovih opravičil, vajine veze ne bo naredilo uspešnejše. Za partnerjeva dejanja ni potreben materinski ščit, ampak le spodbujanje, da začne sprejemati svoje odločitve.

4. Popoln nadzor

Obstajajo osebe, ki imajo v sebi močno izraženo težnjo po nadzoru. Če nadzorujete vse vidike odnosa, pomeni, da tako sebi in partnerju ne zaupate. Pomembno je, da oba razumeta to stanje razmerja in začneta zrelo sprejemata različne odločitve.

GIPHY를 통해

5. Nenehno pritoževanje

Nihče ne mara nenehnega pritoževanja, še posebej ne oseba, ki ga mora poslušati. Potrebna je konstruktivna komunikacija, pa tudi če je ob vas oseba, ki se obnaša kot otrok. Sta odrasli osebi, zato se potrudita in se obnašajta temu primerno.

GIPHY를 통해

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.