기술 지식, 즉 컴퓨팅 및 정보학에 대한 지식이 오늘날보다 기업가에게 더 중요한 적은 없었습니다. 오늘날 현대 창업 기업가 정신을 위해서는 전략과 비즈니스 환경을 마스터할 수 있는 비즈니스 및 관리 기술만으로는 충분하지 않습니다. 기업가는 혁신적이고 창의적이어야 하며, 직원을 대하는 요령이 있어야 하며, 기업 금융에 대한 지식이 있어도 자신을 방어할 수는 없습니다. 여기에 프로그래밍 언어 지식, 웹사이트 최적화 및 웹 프로그래밍 숙달, 웹사이트 뼈대(와이어프레임) 생성 지식 등과 같은 적절한 기술 지식이 추가되어야 합니다. 현대 창업 기업가 정신에 여전히 필요한 다른 기술은 무엇입니까? 중요하지만 당신은 계속해서 충실합니다.
Vsakdo, ki se podaja v podjetniške vode se mora zavedati, da je znanje kakovost, ki nima končne vrednosti in ni nikoli absolutno, zato ga bo moral vseskozi nadgrajevati. Sploh, ker se pod pojmom podjetniško znanje skriva precej več kot se je še 10 let nazaj. V današnjih časi, ko je velik del našega življenja vezan na tehnologijo in splet, je zato pomembno, da sodoben podjetnik poseduje tudi številna tehnološka znanja in ima širši domet kot podjetnik iz ekonomskega učbenika. Minili so namreč časi, ko so se za grafično oblikovanje in programiranje najemali zunanji sodelavci (”outsourcing”). To si v današnjih časih lahko privoščijo le ”veliki”, le redko pa zagonska podjetja.
Zato mora biti podjetnik ”deklica za vse”, nekdo vsaj z osnovnim znanjem programiranja, oblikovanja in ki obvlada spletno komuniciranje. Ni vam treba biti tehnični tip po naravi, da ste uspešen podjetnik, a obstajajo številne forme tehnologije, ki jih preprosto morate obvladati. Preverite katerih je 7 nujnih znanj za sodobno start-up podjetništvo, ki bi jih kot podjetnik v zagonskem podjetništvu morali imeti.
더 읽어보기: 인포그래픽으로 성공하세요
Družbeni mediji
Družbeni mediji so socialnotehnološki fenomen in niso namenjeni zgolj osebni uporabi, saj so tudi neverjetno učinkovita komunikacijska in marketinška platforma za podjetja in ali vas kot podjetnike. Za to lahko najamete profesionalce, a dober podjetnik to obvlada sam. Pri tem je treba vedeti, da se ne vrti vse samo okoli Facebooka in Twitterja. Vedeti morate tudi kako nase opozoriti na novih omrežjih in upati, da bo vsak dodal svoj kamenček v mozaik. Strategija komuniciranja na družbenih omrežjih oziroma marketing spletnih omrežij je zato eno ključnih znanj s katerim spreminjamo zaznavanje in gradimo na ugledu blagovne znamke, vzpostavimo in/ali izboljšamo komunikacijo s (potencialnimi) kupci ter povečamo obisk spletne strani.
Računalništvo v oblaku
Lokalni pomnilniki so vse bolj iz mode saj se večina podatkov seli v oblak torej v spletne shrambe (tak način shranjevanja omogoča, da so vaše datoteke dostopne vedno in povsod ter iz katerekoli naprave). Ta prodira v naše delo velikokrat tudi precej neopazno. Med drugim so številne storitve, ki jih uporabljam primer storitve v oblaku, pa se tega niti ne zavedamo. Gre za koncept, katerega osnovni namen je znižati stroške podjetja in organizacije, zato je tovrstno znanje nujno. Obvladanje storitev kot sta Google Drive in Dropbox, ki omogočata prenosljivost podatkov, je izredno koristno, če delate na aplikaciji, na programski opremi ali podobni platformi.
Optimizacija spletnih strani (SEO)
Namen optimizacije spletne strani je povečanje obiska in višja pozicija med najdenimi rezultati v iskalnikih (Google, Yahoo, ipd.) zato je znanje tehnik, ki spletnim iskalnikom poenostavlja prepoznavanje, razvrščanje in lociranje nujna sodobna veščina. Te so namreč kot kresnične, ki nas naredijo vidne v temi. Le da na iskalnikih ni teme pač pa gneča s podobnimi vsebinami, zaradi česar vas ta težko najde. Z njim izboljšamo vidljivost svoje spletne strani in to na ”naraven” način (z upoštevanjem algoritmov, saj ima vsak iskalnik svoja pravila razvrščanja zadetkov, to je povezav, ki se izpišejo, ko vtipkamo iskani pojem). Čeprav nima več teže, kot jo je imel nekoč, pa je SEO še vedno pomemben igralec kot gre za vidnost na spletu, zato je pomemben predvsem za manjša in srednje velika podjetja.
Mrežna struktura spletne strani oz. wireframe
Gre bolj za tehnično kot pa tehnološko znanje, a je ravno tako pomembno. Ko načrtujemo spletno stran je pametno izdelati mrežno strukturo oziroma t.i. wireframe, da bo podjetje, ki nam bo spletno stran izdelalo, lahko lažje ocenilo njen obseg (postavitev navigacije, besedila, grafike, povezav,…), koliko programiranje bo potrebnega, predvsem pa koliko časa jim bo to vzelo. Gre namreč shematski prikaz, za skelet spletišča, plastičen prikaz kje na spletni strani naj bi kaj bilo. Pojdite na Digital Telepathy 그리고 Wireframe Showcase in vpišite novo kompetenco na vaš konto.
Znanje iz programskega jezika
Kar je kitajski jezik med jeziki, ki jih govorimo, je med programskimi jeziki HTML (označevalni jezik za izdelavo spletnih strani). Vsaj osnovno znanje (recimo temu pasivno) in znanje iz CCS (Cascading Style Sheet) jezika- nekakšna nadgradnja HTML-ja s katerim določamo slog HTML elementov- je pomembo, saj boste z njim bolje razumeli spletne strani in splet kot tak. Težko je (na)povedati, kdaj vam bo tovrstno znanje prišlo prav, a vsekakor bo nastopil čas, ko boste hvaležni, da ju ”govorite”.
Spletno vodenje financ
Na dolgi rok bodo verjetno vaše finance vodili za to usposobljeni ljudje, do tedaj pa bi bilo koristno, če bi proces vodenja financ in računovodstvo obvladali sami. To se sicer sliši kot velik zalogaj, a ker se je tudi finančništvo v veliki meri preselilo na splet, je spletno vodenje financ področje na katerega se morate osredotočiti, saj bo računalnik opravil večino težkega dela za vas. Obstajajo številni brezplačni programi za vodenje in pregled nad financami ter načrtovanje in izdelavo finančnih načrtov. Izberite si enega in ga osvojite.
Grafično oblikovanje
Na neki točki boste morali oblikovati ali urejati vsaj slike na vaši spletni strani. Lahko pa boste morali pomagati tudi pri izdelavi oglasom, letakov in drugega promocijskega materiala za vašo znamko. Ko bo nastopil tak trenutek- in ta sigurno bo- boste želeli imeti vsaj osnovno znanje iz grafičnega oblikovanja in znanje iz urejanja fotografij, da se vam ne bo treba za vsako malenkost zanašali na znanje in pomoč nekoga drugega. Vsaj začetniško poznavanje grafičnega programa kot je Photoshop vam bo prišlo izredno prav, poleg tega pa boste še bolj dragocen kapital podjetja.