당신은 하루 종일 잠옷을 입고 보내고, 출퇴근도 하지 않고, 동료도 피하고, 아무도 당신을 괴롭히지 않으며, 일을 완벽하게 수행하면서도 죄책감 없이 평화롭게 칵테일을 마십니다. 우리가 당신을 설득했나요? 재택근무가 생각보다 좋은 이유는 백만 가지가 더 있습니다. 아래를 살펴보세요!
Če je digitalni svet na eni strani povzročil, da smo pozabili na človeško komunikacijo, da smo se polenili in smo postali odvisni od telefonov, je na drugi strani ustvaril izjemne pogoje za delo od doma. Domača delovna mesta so omogočila vstop na trg dela tudi tistim posameznikom, ki zaradi zdravstvenih razlogov, varstva bolne osebe, težav s prevozom ali delom v timu, ne morejo delati v navadnem delovnem okolju, kot je pisarna.
7 razlogov, zakaj je delo od doma boljše, kot ste si mislili:
7. Vaša pisarna, vaša pravila.
Strokovnjaki svetujejo, da je veliko bolje, če se tudi v domači pisarni obnašate, kot da ste na delovnem mestu – pomembno je, da sledite redu, kdaj boste vstali, se uredili in jedli, kje boste delali (imeti morate svoje prostor) in kdaj boste zaključili z delom. Vendar to pravilo ni nujno. V domači pisarni vam ni treba imeti točno določenega prostora z mizo in računalnikom, temveč lahko delate tudi iz kuhinje, spalnice ali dnevne sobe. Pomembno je, da se počutite udobno in vas okolje ne omejuje pri opravljanju delovnih nalog.
Takšna pisarna je lahko tudi “premična”, kar pomeni, da vam dela niti ni treba opravljati od doma, ampak lahko greste v kavarno, knjižnico, k prijateljem ali v drugo državo. Pomembno je le, da imate dostop do spleta 그리고 배터리, ki bo preživela vse te izredne razmere.
6. Prihranite denar.
Drži, da boste z delom od doma verjetno porabili več električne energije in si boste morali zagotoviti nekoliko boljšo internetno povezavo, vendar v osnovi s takšno vrsto dela varčujete. Spomnite se le, koliko denarja mesečno bi sicer zapravili, če bi se vsak dan vozili z avtomobilom, vlakom 또는 avtobusom. Spodobilo bi se tudi, da čez dan kaj pojeste – in če nimate s seboj hrane, ponavadi posežete po “bedarijah”, ki vas ne nasitijo, na mesečni ravni pa rade udarijo po žepu. Če služba zahteva kodeks oblačenja, je tudi to način, na katerega varčujete, saj je dovolj, da imate več pižam doma in ste opremljeni za celo leto. 🙂 Pa vse te silne kave, ki stanejo več evrov, doma pa bi si za to vrednost denarja pripravljali napitke več mesecev. Verjemite, denar boste 100 % prihranili!
5. Ste sam svoj šef!
Ponavadi je delo od doma fleksibilno, 이는 예를 의미합니다. ne vključuje tradiconalnega urnika od 8.00 do 16.00, temveč je pomembno, da je delo pač narejeno. Povsem odvisno je od tega, kako ste zmenjeni z nadrejenimi glede rokov, vendar v osnovi si lahko sami razporejate svoj čas.
Če imate točno določeno uro, ko bi morali delati, se boste pač spodbujali in oblikovali zavedanje, da je to vaše delo, čeprav ste doma. V vsakem primeru je veliko bolje, da ste doma, ker boste v 8-urnem času lahko že med delom postorili veliko drugih opravil doma in na tak način preostanek časa namenili zase.
4. Zaslužite (veliko) več in razvijete spretnosti.
V dejanski pisarni ste nenehno pod nadzorom sodelavcev 그리고 šefov, zato si težko privoščite, da bi v delovnem času sami raziskovali spretnosti (povezane z vašim delom). V družbi se tudi polenite in raje vprašate kolege, ali vam lahko pomagajo rešiti zagato, kot da se je lotite sami. Domača pisarna je s tega vidika zakon, saj lahko sami razvijate svoje spretnosti, iščete odgovore na nejasnosti in postanete 독립적인.
Pridobljene veščine lahko prodate drugemu podjetju, ki lahko potencialno postane vaš drugi vir zaslužka. V dejanski prisani ne morete (tudi ni korektno), opravljati dela za več podjetjih hkrati, v domači pisarni, če to ne vpliva na kakovost vašega dela, pa si to lahko privoščite.
3. Imate več časa za druženje.
Večina ljudi misli, da se bodo z delom iz domače pisarne osamili in izgubili vse prijatelje, kolege. To nikakor ni res! Domača pisarna je odličen prostor za druženje, saj boste dejansko imeli več časa za tisto, kar je najpomembnejše v vašem življenju – prijatelje in družino. Manko fizičnega stika vas bo naučil, kako pomembno je ostati v kontaktu z ljudmi, ki so vam pomembni.
Če pogrešate sodelavce, se lahko z njimi slišite vsak dan prek klepetalnic in na tak način celo izboljšate vaš odnos. Družina in prijatelji pa lahko k vam pridejo na obisk kadarkoli ali vi greste k njim. Zdaj več ni izgovorov, da zaradi dela ne morete hoditi na obiske!
2. Izognete se pravilom v pisarni.
Pravijo, da ne morete izbrati družino, v katero ste se rodili – in to pravilo včasih velja tudi v poslovnem svetu, saj sodelavcev in šefov, s katerimi boste delali, ne morete izbrati, lahko pa se zavestno odločitev, da boste kljub temu da uživate v delu, zapustili podjetje, ki vas zaradi odnosov utesnjuje. Boji v pisarni ponavadi temeljijo na tem, s kom imate zavezništvo in na kateri strani ste – da bi se izognete takšni politiki, morate razviti močno delovno etiko, ki daje prednost doseganju ciljev.
Marsikdo tega ni sposoben, saj se ljudje razlikujejo in imajo drugačne vrednote, zato je lahko delo od doma odlična rešitev za vse vpletene – šefe, sodelavce in vas. Manj fizičnega stika kot imate drug z drugim, boljše je za vse.
1. Vaše počutje se izboljša.
Ljudje se prepozno začnejo zavedati pomena lastne sreče 그리고 notranje izpolnjenosti. Utesnjujoče okolje ima številne negativne posledice za vaše zdravje, a pogosto ga ne morete zapustiti, ker uživate v delu kot takem. V takšnih primerih je delo od doma lahko odličen način razbremenitve, ki vam omogoči, da delate stvar, ki vas veseli, hkrati pa ste v okolju, ki vas ne utesnjuje. In povsem logično je, da bo vaše počutje veliko boljše.
Če se srečujete s takšnimi težavami, razmislite, ali obstaja možnost, da bi se z nadrejenimi dogovorili za drugačen način dela, ki bo prinesel 더 나은 느낌 그리고 višjo produktivnost – temu se lahko reče win-win situacija!