fbpx

당신이 좋아하는 7가지 비법: 이것은 남성을 실제보다 여성에게 더 매력적으로 만듭니다.

Hišni ljubljenček nakazuje, da ste sposobni sprejeti dolgoročne obveznosti.

우리의 외모는 우리가 진정 누구인지를 보여주기 위한 것으로, 현대 사회에서 우리는 여러 가지 이유로 실제와는 다른 이미지를 표현하기 위해 그것을 사용하고 싶어하는 경우가 많습니다. 이러한 트릭은 남성을 여성에게 더 매력적으로 만드는 것으로 과학적으로 입증되었습니다. 당신의 사랑하는 사람이 이러한 것들에 매료된 적이 있습니까?

Izdaja se za starejšega.

Psihologi ta pojav imenujejo ‘učinek Georgea Clooneyja’. Študija iz leta 2010, ki je vključevala 3.770 heteroseksualnih odraslih, je pokazala, da imajo ženske raje starejše moške. Vodilna avtorica študije in psihologinja z University of Dundee Fhionna Moore 그는 말한다, da se razlog skriva v tem, da ženske, ki so finančno neodvisne, bolj zaupajo močnim in privlačnim starejšim moškim.

Ženske imajo raje starejše moške.
Ženske imajo raje starejše moške.

Izdaja se, da je višjega družbenega razreda

V študiji iz leta 2010 z University of Wales so ugotovili, da so moške, ki so vozili Silver Bentl ey Continental GT, dojemali kot privlačnejše od tistih z Red Ford Fiesto ST. Podobne rezultate je pokazala tudi 공부하다 z University Cardiff Metropolitan iz leta 2014, v kateri so ugotovili, da so bili moški, ki živijo v luksuznem stanovanju, ocenjeni kot bolj privlačni od tistih, ki ne.

Brada

V študiji iz leta 2013 z Univerze v New South Walesu so udeleženci (177 moških in 351 ženska) ocenjevali, ali jim je všeč zelo košata brada, srednje košata, sveže poraščena ali popolnoma obrita. Ženske so rekle, da jim je najbolj privlačna srednje košata brada. Obrazna dlaka ni povezana le z zrelostjo in moškostjo, temveč tudi z dominanco in agresijo, pišejo avtorji Barnaby J. Dixson in Robert C. Brooks.

Obrazna dlaka je povezana z zrelostjo in moškostjo,
Obrazna dlaka je povezana z zrelostjo in moškostjo,

Rdeča oblačila

Medkulturna študija iz leta 2010 (udeleženci s Kitajske, iz Anglije, Nemčije in ZDA) je ugotovila, da ženske najbolj privlačijo moške, ki nosijo rdečo barvo. V enem eksperimentu iz študije je 55 žensk pogledalo fotografijo moškega v rdeči ali zeleni majici in nato ocenilo privlačnost. Moški, ki je bil zanje bolj privlačnejši, je nosil rdečo srajco. Rezultati so bili podobni, ko so raziskovalci primerjali rdečo srajco z drugimi barvnimi srajci.

Sprehaja psa

V eksperimentu iz Ruppinskega akademskega centra v Izraelu in Michiganski univerzi iz leta 2014 je 100 izraelskih žensk prebralo zgodbe o različnih moških. Nekateri so bili opisani kot ‘goljufi’: ki bi prevarali svojo partnerko. Drugi pa so bili opisani kot ‘očki’: osebe, ki trdo delajo in skrbijo za svoje otroke.

Hišni ljubljenček nakazuje, da ste sposobni sprejeti dolgoročne obveznosti.
Hišni ljubljenček nakazuje, da ste sposobni sprejeti dolgoročne obveznosti.

Vsakič, ko je bil v zgodbi ‘goljuf’ s psom, so ženske ocenile tega človeka kot primernejšega dolgoročnega partnerja. Ti moški s psom so bili celo bolj privlačni kot moški, ki trdo delajo in skrbijo za otroke. Raziskovalci so ugotovili, da hišni ljubljenček nakazuje, da ste sposobni sprejeti dolgoročne obveznosti. Lahko pa vam tudi pomaga, da postanete bolj sproščeni, dostopni in srečni.

Brazgotine

Brazgotina, ki ste jo dobili, ko ste kot otrok padli s kolesa, vam lahko pomaga pritegniti partnerko. V študiji iz leta 2009 so raziskovalci na Univerzi v Liverpoolu in Univerzi v Stirlingu posneli fotografije 24 moških in 24 žensk. Digitalno so manipulirali polovico fotografij, tako da so nekatere osebe ‘dobile brazgotine’. 200 heteroseksualnih moških in žensk je nato ocenilo osebe s fotografij. Rezultati so pokazali, da so ženskam moški z brazgotinami bolj privlačni za kratkoročne odnose kot moški brez brazgotin.

친절

Eden najbolj znanih učinkov v psihologiji je halo učinek, pri katerem nezavedno en vidik osebnosti pripišemo splošnemu značaju osebe. Kot ugotavlja psiholog in pisatelj Scott Barry Kaufman, halo učinek deluje tudi na druge načine.

Ljudje, ki so bili opisani s pozitivnimi lastnostmi, ocenjeni kot bolj privlačni.
Ljudje, ki so bili opisani s pozitivnimi lastnostmi, ocenjeni kot bolj privlačni.

V kitajski študiji leta 2014 je več kot 100 mladih ocenjevalo privlačnost moških in žensk. Vsakemu obrazu je bila dodeljena beseda, ki je opisovala pozitivno (prijaznost ali iskrenost) in negativno osebnostno lastnost (zloben ali škodoželjen). Rezultati so pokazali, da so ljudi, ki so bili opisani s pozitivnimi lastnostmi, ocenjeni kot bolj privlačni.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.