fbpx

Adidas z eko športnimi copati iz morskih odpadkov in ribiških mrež

Adidas športni copati iz vlaken ribiških mrež in recikliran odpadkov

Želite biti ekološko osveščeni? Potem kupujte športne copate Adidas. Da prav ste prebrali. Adidas se namreč z eko športnimi copati narejenimi iz morskih odpadkov in ribiških mrež odpravlja na zelena pota. Nemški izdelovalcev športne obutve se je ob tem povezal z okoljevarstveno organizacijo Parley For The Oceans in izdelal konceptne športne copate, ki so skoraj v celoti narejeni iz plastičnih morskih odpadkov in odvrženih ribiških mrež. Del ribiških mrež pa ima še bolj zanimivo zgodbo.

아디다스 želi, da ob nakupu športnih copat pustite karseda zelen odtis, zato so izdelali konceptni eko športni copati narejen iz morskih odpadkov in zavrženih ribiških mrež. Kot rečeno pa del mrež uporabljenih za copate ne predstavljajo samo mreže, ki so kot odpadki prosto plavale po vodi, pač pa tudi take z gverilskim ozadjem. Gre namreč za nezakonite zabodne mreže, ki so jih priskrbeli aktivisti organizacije The Sea Shepherds, znani tudi kot eko-teroristi, ki so mreže po 110 dneh lova zasegli divjim lovcem na zahodni afriški obali, ki jih je lovil tudi Interpol.

더 읽어보기: Adidas와 GORE-TEX®가 매력적인 방수 신발을 만듭니다.

Športni copati Adidas iz vlaken ribiških mrež in recikliranih morskih odpadkov.
Športni copati Adidas iz vlaken ribiških mrež in recikliranih morskih odpadkov.

Adidas eko športni copati, ki iz ptičje perspektive malce spominjajo na zemljevid z izohipsami, bodo skoraj v celoti narejeni iz reciklirane plastike in zelenih vlaken ribiških mrež, podplat pa iz obnovljivih materialov. Adidas je bil v preteklosti sicer velikokrat tarča kritik organizacije Greenpeace, češ da onesnažuje okolje, to pa bo upajmo korak v pravo smer. Superge resda verjetno ne bodo prešle v redno proizvodnjo, a Nemci se zaklinjajo, da bodo reciklirana ribiška vlakna v proizvodnji začeli uporabljati že v začetku 2016년에.

추가 정보

추가 정보:
news.adidas.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.