최근 몇 년간 가장 아름다운 스포츠 쿠페 중 하나인 Alfa Romeo 4C에는 캔버스 슬라이딩 루프로 알아볼 수 있는 스파이더 버전이 있습니다. 성능은 단 4.1초 만에 257km/h, 100km/h에 도달해 쿠페 못지않게 스포티하다. 여름에는 구매자가 다양한 카본 액세서리와 세 가지 배기 시스템을 사용할 수 있으며 그 중 하나는 당사의 마운틴 시트와 계약됩니다.
Alfa 4C je neke vrste pomanjšana 8C competizione, ki je s ceno okoli 55 tisoč evrov tudi cenovno bolj dostopna širši množici. Obe sta sicer pri nas podobno redki kot ferrari 458 italia, s katero je mogoče, tako zunaj kot znotraj, potegniti marsikatero vzporednico ali podobnost.
Oblikovno je Alfa romeo 4C spider na moč podobna kupejevski različici, glavno razlika je pomična platnena spider streha. Vse drugo je praktično enako kot pri kupejvski različici, ki tudi po dobrem letu, še vedno ni našla uradne poti k nam.
더 읽어보기: Alfa romeo 4C – nova alfina športna lepotica
Po pričakovanjih je za sedežema nameščen enak 1,75 litrski turbo bencinar, 발전하는 175 kW ali 237 KM in 350 Nm navora, katerega 80 odstotkov je na voljo že pri dizelsko nizkih 1.700 vrtljajih. Inženirji so velik poudarek namenili nizki teži, ki naj bi bila primerljiva tisti pri kupejevski različici, zaradi česar so uporabili tanjša stekla, karoserija pa je v celoti iz lahkega kompozitnega materiala, ki je za petino lažji od jekla, a tega celo prekaša glede trdnosti.
Kupci bodo lahko izbirali tudi med kar tremi izpušnimi sistemi, pod enega od teh pa bo podpisan Akrapovič. Posebnost pa bo predstavljal tudi opcijski “track” (pista op. prev) paket, ki k 4C spider doda bolj zmogljive amortizerje, večja platišča in bolj športno obutev v obliki pnevmatik Pirelli P-Zero “AR Racing. Na seznamu doplačil pa bodo tudi dodatki iz 탄소 섬유 kot sta: ohišji stranskih ogledal, ohišje sklopa merilnikov ter kontrastni sedeži na sedežih iz alkantare, ki objema tudi armaturno ploščo.
Sprva bo 4C spider 사용 가능 izključno s platneno streho, 나중에 pa bo proti doplačilu na voljo tudi trdna streha 제조 iz karbona. Cena in prihod na trge stare celine pa za zdaj ostajajo skrivnost.