최근 몇 년 동안 폭스바겐 그룹이 전기차 판매량에서 미국 테슬라를 곧 추월할 것이라는 소문이 점점 더 많아졌습니다. 폭스바겐은 더 많은 자동차 브랜드(폭스바겐, 아우디, 포르쉐, 세아트, 슈코다)를 보유하고 있고, 더 다양한 모델을 보유하고 있으며, 궁극적으로는 전기차 생산 공장도 더 많습니다. 이러한 점만으로 선두를 차지하기에 충분하다고 생각하십니까?
Vprašanje, ali bo 폭스바겐 prehitel 테슬라, ni tako enostavno, kot se morda zdi na prvi pogled. Pavšalno in skozi palec, bi lahko v trenutku izstrelili, da bo temu tako, za bolj tehten odgovor pa se je potrebno podrobneje seznaniti s številkami. V prvem četrtletju leta 2021 je Tesla izdobavila 241.300 avtomobilov, Volkswagen pa je v enakem obdobju prodal 122.100 električnih avtomobilov. S pomočjo preteklih obdobij, si lahko ustvarimo sliko prodajnih številk enega in drugega proizvajalca.

Kot je razvidno iz grafa, ima Tesla še vedno ogromno prednost pred koncernom Volkswagen, ki se Tesli ni približal niti toliko, da bi jo lahko resno ogrozil. Volkswagen se Tesli vsekakor približuje, a v povprečju še vedno proda okoli 50% manj električnih avtomobilov kot Tesla. Po pregledu podatkov lahko sklepamo, da Volkswagen še ne bo tako kmalu ogrozil Tesle, vsaj v letu 2022 še ne. Na rezultate bodo seveda vplivala tudi zaprtja delovnih mest zaradi pandemije in pomanjkanje polprevodnikov.

Prodajne številke s konca leta 2021 in prve polovice 2022 bodo boljši pokazatelj, koliko se je Volkswagen že uspel približati Tesli. V tem trenutku je za napovedi 아직 너무 이르다, moramo pa upoštevati, da imajo pri Tesli že skoraj pripravljeni dve novi tovarni, ki bosta sposobni proizvesti veliko število električnih avtomobilov.






