fbpx

Apple in Google med uporabniki nista več tako cenjena, pravi nova raziskava

Tehnološka giganta Apple in Google nista več tako dobro sprejeta, kot sta bila prejšnja leta. Iz raziskave Reputation Quotient, ki jo vsako leto opravijo pri Harris Pollu, je razvidno, da sta obe podjetji, ki sta se običajno uvrstili med top 10, zdaj doživeli drastičen padec.

V 연구 je sodelovalo 25.880 udeležencev, njen namen pa je raziskati in razumeti, kako širša javnost spoštuje vodilne blagovne znamke.
Apple, ki se je lani uvrstil na 5. mesto, je letos zasegel 29. mesto – po možnosti zaradi polemike okoli baterij in namernega upočasnjevanja starejših modelov telefonov. Tudi ugled Googla je padel. Ta je na 28. mestu (lani na 8.), za to pa se lahko najbrž ‘zahvali’ aferi s seksizmom in YouTuberju Paulu Loganu.
보고서에 따르면 Reutersa je John Gerzema, direktor Harris Polla, za padec teh dveh znamk navedel pomanjkanje zanimivih izdelkov (čeprav bi lahko pojav iPhona X tej domnevi zlahka nasprotoval).
Udeleženci sicer najbolj cenijo Amazon, pri Fast Company pa verjamejo, da je to zato, ker se je podjetje oddaljilo od čudnih računalniških algoritmov in se ga tako dojema kot relativno varno podjetje, ki ne posreduje osebnih podatkov.
Celotno poročilo si lahko ogledate 여기.

Poročilo Harris Polla o spoštovanju vidnih blagovnih znamk
Poročilo Harris Polla o spoštovanju vidnih blagovnih znamk

추가 정보

추가 정보:
theharrispoll.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.