Tehnološka giganta Apple in Google nista več tako dobro sprejeta, kot sta bila prejšnja leta. Iz raziskave Reputation Quotient, ki jo vsako leto opravijo pri Harris Pollu, je razvidno, da sta obe podjetji, ki sta se običajno uvrstili med top 10, zdaj doživeli drastičen padec.
V 연구 je sodelovalo 25.880 udeležencev, njen namen pa je raziskati in razumeti, kako širša javnost spoštuje vodilne blagovne znamke.
Apple, ki se je lani uvrstil na 5. mesto, je letos zasegel 29. mesto – po možnosti zaradi polemike okoli baterij in namernega upočasnjevanja starejših modelov telefonov. Tudi ugled Googla je padel. Ta je na 28. mestu (lani na 8.), za to pa se lahko najbrž ‘zahvali’ aferi s seksizmom in YouTuberju Paulu Loganu.
보고서에 따르면 Reutersa je John Gerzema, direktor Harris Polla, za padec teh dveh znamk navedel pomanjkanje zanimivih izdelkov (čeprav bi lahko pojav iPhona X tej domnevi zlahka nasprotoval).
Udeleženci sicer najbolj cenijo Amazon, pri Fast Company pa verjamejo, da je to zato, ker se je podjetje oddaljilo od čudnih računalniških algoritmov in se ga tako dojema kot relativno varno podjetje, ki ne posreduje osebnih podatkov.
Celotno poročilo si lahko ogledate 여기.
추가 정보:
theharrispoll.com