Apple in Google med uporabniki nista več tako cenjena, pravi nova raziskava

Tehnološka giganta Apple in Google nista več tako dobro sprejeta, kot sta bila prejšnja leta. Iz raziskave Reputation Quotient, ki jo vsako leto opravijo pri Harris Pollu, je razvidno, da sta obe podjetji, ki sta se običajno uvrstili med top 10, zdaj doživeli drastičen padec.

V raziskavi je sodelovalo 25.880 udeležencev, njen namen pa je raziskati in razumeti, kako širša javnost spoštuje vodilne blagovne znamke.
Apple, ki se je lani uvrstil na 5. mesto, je letos zasegel 29. mesto – po možnosti zaradi polemike okoli baterij in namernega upočasnjevanja starejših modelov telefonov. Tudi ugled Googla je padel. Ta je na 28. mestu (lani na 8.), za to pa se lahko najbrž ‘zahvali’ aferi s seksizmom in YouTuberju Paulu Loganu.
Po poročanju Reutersa je John Gerzema, direktor Harris Polla, za padec teh dveh znamk navedel pomanjkanje zanimivih izdelkov (čeprav bi lahko pojav iPhona X tej domnevi zlahka nasprotoval).
Udeleženci sicer najbolj cenijo Amazon, pri Fast Company pa verjamejo, da je to zato, ker se je podjetje oddaljilo od čudnih računalniških algoritmov in se ga tako dojema kot relativno varno podjetje, ki ne posreduje osebnih podatkov.
Celotno poročilo si lahko ogledate tukaj.

Poročilo Harris Polla o spoštovanju vidnih blagovnih znamk
Poročilo Harris Polla o spoštovanju vidnih blagovnih znamk

Dodatne Informacije

Več informacij:
theharrispoll.com

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
V tem himalajskem mestu ženske počnejo, kar hočejo: ne poročijo se, imajo toliko ljubimcev, kot želijo, imajo denar in moč!