2015년은 우리에게 많은 자동차 혁신을 가져올 것입니다. 따라서 우리는 지난 달의 기록을 살펴보고 우리가 발표했거나 이미 테스트한 자동차 혁신이 귀하를 유혹하는지 알아보기 위한 유익한 설문조사를 준비했습니다. 우리는 이전에 각 모델에 대한 개별 기사를 통해 설문조사에서 모든 자동차 혁신을 제시했습니다. 이 내용은 링크나 설문조사 아래의 개별 자동차 모델에 대한 설명에서 읽을 수 있습니다. 고객님의 협조에 감사드리며, 안전운전을 기원합니다.
Leto 2015 je v avtomobilistični industriji vsekakor izjemno pestro, kar je napovedoval že zaključek leta 2014, ko so avtomobilistične novosti sledile ena drugi. Nekatere avto novosti, ki so na slovenske ceste že zapeljale uradno smo uspleli preizkusiti že v preteklem letu, nekatere pa vsekakor še bomo, a smo prve vtise vseeno zbirali preko spleta in vas obveščali o novostih. V spodnjem pregledu so torej novosti, ki prihajajo ali pa so ravnokar zapeljale na slovenske ceste. Za vaš glas v priloženi anketi se vam zahvaljujemo.
[총 설문조사 ID=138905]
Preberite opise in si oglejte posamezne modele iz ankete tudi v priloženih galerijah.
Renault Zoe – 2015
르노 조이
Sprednji del vozila je oblikovan izredno futuristično, vključno s polno masko in samosvoje oblikovanimi LED lučmi ter moderno zasnovanim in napihnjenim odbijačem.
르노 조이
르노 조이
ZOE kjerkoli se pojavi požanje veliko pozornosti mimoidočih, zna pa koga zmotiti njegova neslišnost, saj boste primorani kakšnega kolesarja s hupo opozoriti, da se vam umakne, za kar se vam zna ta zahvaliti tudi s kakšno “pikro”.
르노 조이
르노 조이
Notranjost nadaljuje futuristično zasnovo začeto pri zunanji podobi, obenem pa deluje (občutno) bolj elegantno in prestižno kot večina Renaultovih modelov.
르노 조이
Reanulat ZOE bi lahko v naslednje pol leta pri nas naredil pravo majhno električno revolucijo, saj za okoli 15 evrskih tisočakov ponuja električno mobilnost in v segmentu rekordnih 210 km dosega, ob tem pa je potrebno le kot v primeru nakupa mobilnika pri mobilnih operaterjih mesečno doplačevati še 79 evrov za najem baterij. (더)
Renault Kadjar – 2015
Renault kadjar
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur očitna.
Renault kadjar
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur očitna.
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Dnevni LED podpis je v obliki črke C, kot opcija so na voljo polna LED svetila
Renault kadjar
Notranjost bo sicer prepoznavno Renaultova, bo pa kakšen detajl vseeno mogoče povezati s sestrskim qashqaijem s katerim si poleg platforme deli tudi veliko sestavnih delov.
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur pa očitna.
Renault kadjar
Renault kadjar
V osnovi bodo imele različice za vožnjo izven urejenih cestišč sistem extended grip, pri določenih pa bo na voljo tudi (nissanov) štirikolesni pogon.
Renault kadjar
Eno najmočnejših renaultovih modelnih orožij za bližnjo prihodnost, bo srednji suv po imenu kadjar. Ta na ceste zapelje to poletje, postavljen pa je na enako platformo kot sestrski qashqai, s katerim si bo delil tudi motorje in pogon. To je Renault kadjar. (더)
Novi Ford C-MAX – 2015
새로운 포드 C-Max
C-max는 여전히 기본 5인승 버전과 약간 더 긴 7인승 그랜드 버전으로 제공됩니다.
장비 혁신에는 열선 스티어링 휠, 고급 sync2 시스템이 포함되며 일부 지원 시스템도 개선됩니다.
Potem, ko so pri modrem ovalu objavili prve fotografije novega S-maxa, pa so le nekaj dni zatem objavili tudi prve fotografije prenovljenega C-maxa, ki bo premiero doživel v Parizu, v začetku prihodnjega leta pa lahko pet sedežnega
C-maxa in njegovega sedem sedežnega brata grand C-maxa pričakujemo tudi na cestah. (
더)
Renault Espace – 2015
Renault bo na mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu razkril novo generacijo espaca. Še pred tem pa so Francozi objavili prve uradne fotografije, ki prikazujejo, da bo novi model pomenil odmik od tradicionalnih enoprostorskih smernic k bolj kupejevski zasnovi in zunanji podobi, s čimer ga pri tej znamki umeščajo med crossoverje. Na cesti prve pričakujemo koncem leta 2015. (더)
Nova Opel Corsa – 2015
Opel corsa
Z boka corsa prinaša značilno obliko, tako da opazovalci vedo za kateri model gre.
Opel corsa
Opel corsa
Prednji del je popolnoma drugačen od tistega pri corsi četrte generacije, poglede pa privabljata predvsem moderno zašiljeni prednji svetili in “smejoča” maska motorja.
Opel corsa
Opel corsa
Notranjost je z eno besedo: pomlajena. Veliko prijemov pa si pričakovano sposoja pri modnem adamu. Veliko bo tudi barvnih kombinacij, kjer lahko kupec barvne aplikacije (na fotografiji v rdeči barvi) tudi poljubno menjava.
Opel corsa
Opel corsa
Med merilniki se po novem lahko izpisuje še veliko več podatkov. Tudi takšnih pridobljenih s sistema oplovo oko II. generacije ali enega od številnih novih asistenčnih sistemov.
Opel Corso Slovencem ni potrebno podrobneje predstavljati, saj že desetletja predstavlja enega najbolj prodajanih modelov C-segmenta, o čemur dovolj zgovorno pričajo tudi prodajne številke. 1.100 povprečno prodanih vozil letno so veliki čevlji, v katere je ravnokar stopila peta generacijska corsa in glede na videno, jih bo uspela zapolniti. Prodaja se je že začela! (더)
Novi Audi TT – 2015
아우디TT
새로운 TT는 이전 모델보다 훨씬 더 "멋져" 보이며, 더 평평한 엔진 커버로 인해 전면 조명도 곧 매트릭스 LED 기술을 사용할 예정입니다.
아우디TT
아우디TT
연료 탱크 캡을 포함하여 차체에는 아름다운 복고풍 디테일이 많이 있으며 후면에는 전기로 움직일 수 있는 리어 스포일러 외에도 항상 (적어도) 한 쌍의 대구경 배기 파이프가 있습니다.
새로운 TT는 이전 모델보다 훨씬 더 "멋져" 보이며, 더 평평한 엔진 커버로 인해 전면 조명도 곧 매트릭스 LED 기술을 사용할 예정입니다.
아우디TT
새로운 TT는 이전 모델보다 훨씬 더 "멋져" 보이며, 더 평평한 엔진 커버로 인해 전면 조명도 곧 매트릭스 LED 기술을 사용할 예정입니다.
아우디TT
신형 TT는 이전 모델보다 훨씬 더 "멋진" 모습을 보이며, 더 평평하고 평평한 엔진 커버로 인해 차체가 더 낮고 넓어졌습니다. 전면 조명도 곧 매트릭스 LED 기술로 빛을 발할 수 있을 것입니다.
아우디TT
아우디TT
아우디TT
인테리어는 전형적인 아우디 스타일이지만 현대적인 미니멀리스트 스타일과 우수한 인체공학 및 소재가 어우러져 놀라움을 선사합니다. 3판에서는 스포츠 스티어링 휠도 스포티하게 컷팅됐고, 벤트 버튼의 셔터 등 디테일이 의외다.
완전한 디지털 게이지는 고전적인 데이터(예: 속도 및 회전수) 외에도 승객에게 내비게이션 및 인포테인먼트에 관해 알리는 역할을 완전히 대신했습니다.
아우디TT
아우디TT
아우디의 najmanjši 2+2 športni kupe je zadržal mere, vse ostalo pa so praktično razvili na novo. Veliko novih vsebin in tehnike tudi znotraj, kupci pa imajo na izbiro dve različici 2.0 litrskega TSI bencinarja, ultra čisti 2.0 TDI ter 310 KM zmogljivo TTS različico . Cene od 38 tisočakov dalje, roadster, ki pride marca je slabega tisočaka dražji. Kasneje tudi še različica TT RS. Na cestah ga boste začeli videvati to pomlad. (더)
Novi Hyundai i20 – 2015
현대 i20
현대 i20
Tudi gledano z boka in zadnjega dela deluje novi i20 veliko bolj odraslo in večji kot v resnici je.
현대 i20
Oblikovno novi i20 izgleda veliko bolj odraslo in dejansko deluje kot da pred vami stoji avto višjega velikostnega (se pravi C-) segmenta.
Notranjost je bila oblikovana povsem na novo, boljši pa so tudi občutki med vožnjo, čeprav (ali bolje rečeno povrhu) je mestni vožnji vprid volanski obroč izdatno ojačan, manevriranje pa otročje lahko opravilo.
Pri najbolje opremljenih različicah , se nad potniško kabino razpostira velika panoramska streha, ki predstavlja unicum v tem segmentu.
Prtljažnik z 326- do 1.042 litri skoraj že presega razredne okvirje, saj se ga ne bi branil niti kakšen predstavnik C-segmenta. Je pa odprtina dokaj ozka in visoka.
현대 je že nekaj let “velik” igralec” tudi na evropskem tržišču in njegova pot se sodeč po novem i20 še vedno vzpenja. Nov model, ki je včasih slišal na ime getz in je predstavljal veliko bolj medel in povprečen model B-segmenta, je namreč oblikovno svetlobna leta pred predhodnikom, obenem pa ponuja tudi konkretno več vsebine. Kako pa se je izkazal na našem testu pa v nadaljevanju. (더)
Novi BMW serije 1 – 2015
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Enica je po novem s sprednjega konca veliko bolj podobna seriji 4, nekaj sorodnosti pa je mogoče najti tudi z X4. Prvič pri tem modelu pa lahko prednje luči svetijo izključno v LED-tehniki.
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Notranjost je pridobila manj kot zunanja podoba, kljub temu pa so malenkostno spremenili osrednjo konzolo z upravljalnikom iDrive, nova so tudi oblazinjenja.
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Bavarci so svojemu najmanjšemu modelu BMW – seriji 1 namenili temeljito vizualno prenovo, ki je odnesla vprašljivi izgled prednjega dela in prinesla veliko bolj skladnega in dinamičnega v slogu serije 4. Spremenjen je tudi zadek, kjer se bohotijo nove luči, pod pokrovom se razkrije več tehnike in dva nova trivaljnika. (더)
Novi Ford Focus – 2015
Ford focus
Ford focus
Z boka je razlik pričakovano manj, v zadku pa se še vedno skriva eden najbolj prostornih prtljažnikov, od 363 (5v) do 490 litrov (karavan), s povečevanjem pa vse do 1.148 oziroma 1.516 litrov.
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Sorodnost z mondeom gre poleg izbočenega pokrova motorja iskati tudi v veliki trapezoidni aktivni reži za zajem zraka, ki je nadomestila predhodnikovo tridelno.
Ford focus
Notranjost je pridobila vsaj toliko kot zunanjost, tako glede kakovosti materialov, izgleda kot tudi funkcionalnosti. Več je tudi napredne tehnike, tista od prej pa je še izboljšana.
Ford focus
Pri Fordu pravijo, da so se z novim zaslonom na dotik “znebili” kar 40 odstotkov gumbov, kar je bila pogosta kritika pri predhodniku.
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus je šel pod nož, a ne zato ker bi to potreboval, ampak ker so bili pri modrem ovalu odločeni odpraviti redke pomanjkljivosti in mu nameniti značilno “astonovo” motorno masko, prvič videno pri fiesti. Poleg tega so prenovili paleto motorjev, dodali dva 1,5-litrska ter še izboljšali focusov bogat nabor napredne tehnike. To je novi Ford focus 2015. (더)
Novi Smart – ForTwo in ForFour – 2015
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
V notranjosti novi Smart nadaljuje zgodbo starega Smarta, kjer so prevladovali igrivi okrogli elementi. Dodaja sodobnost.
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Stari znanec v novi preobleki prepriča z mestnim stilom.
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
똑똑한 je začetnik trenda malih mestnih avtomobilov, ki je vselej izstopal po svoji drugačnosti, se zopet vrača na mestne ulice v zanimimivi reinkarnaciji legende. Blagovna znamka SMART, ki je s svojimi modeli vselej znala ujeti poglede urbane populacije in izstopati iz avtomobilskega povprečja, se tudi v “tretje” vrača z vsemi svojimi aduti, njim pa dodaja občutke, značilne za bolj premijske znamke avtomobilov. (더)
Nova Toyota Aygo – 2015
Toyota aygo
Glede serijske opreme aygo večkrat preseneti, v to domeno spada tudi električno pomična platnena streha, ki tudi presenetljivo dobro (zvočno) tesni.
Nos vozila je razgiban, svetila pa sledijo konturam navidezne črke X. LED dnevne luči so pohvalno serijske, enako tudi tanke 15-palčne pnevmatike na litih platiščih.
Notranjost je za znamko neznačilno barvita, voznikov sedež pohvalno nastavljiv po višini. Glede opreme aygo zasenči tudi kakšnega številko večjega konkurenta.
V Aygu se vse “dogaja” na velikem na dotik občutljivem zaslonu. Ta ponuja odlično povezljivost, vzvratno kamero, za dodatnih 500 evrov pa tudi tovarniško navigacijo. Je pa sijoča sredinska konzola občutljiva na prstne odtise.
168-litrski osnovni prtljažnik je točno takšen (osnovni), konkurenca zna tu ponuditi še občutno več prostora.
Toyota aygo v segment mestnih malčkov vnaša veliko svežine in barvitosti, poleg tega pa tudi nadpovprečno opremljenost, ki se je ne bi branili niti številko večji modeli. Zahvaljujoč novemu podvozju pa se malček sedaj pelje še veliko bolje, s čimer pride še bolj do izraza poskočni litrski trivaljnik, ki je najbolj domač v mestu, ne brani pa se niti avtocest. Le cenovno je preveč blizu yarisu. (더)
Novi Audi Q7
아우디 Q7
아우디 Q7
Največ novega je na nosu vozila, ki v marsičem spominja na svežega TT-ja, tudi glede oblike novih matričnih LED žarometov.
아우디 Q7
Q7 bo še vedno “pravi” sedemsedežnik, potniki v drugi vrsti pa se bodo lahko zabavali s pomočjo audijevih tabličnih računalnikov, za odprtje prtljažnih vrat pa bo (lahko) dovolj samo migljaj noge.
Tudi znotraj je mogoče največ sorodnosti z modelom TT, poleg tega tudi nekaj povezav z novim passatom. Bo pa novi Q7 pomenil najboljše kar audi v tem trenutku premore na področju napredne tehnike.
Audi pripravlja novo generacijo največjega suva družine modelov Q, ki bo prvo generacijsko različico prekašal tako glede mer, tehnike in zaradi kar 325 kilogramov nižje teže tudi pri ekonomičnosti in zmogljivostih. Sedem sedežev, quattro pogon in S-tronic avtomatika bodo vedno del serijske opreme Audi-ja Q7. Pričakujemo ga lahko jeseni. (더)
Novi Mercedes Benz GLE – 2015
Mercedes Benz GLE – 2015
V dolžino GLE coupe meri natanko 4,9 metra, medtem ko v širino malenkostno presega mejo dveh metrov. V višino pa meter pokaže 1.731 milimetrov, pri medosni razdalji pa limuzinskiih 2,915 mm.
Mercedes Benz GLE – 2015
Mercedes Benz GLE – 2015
Mercedes Benz GLE – 2015
V dolžino GLE coupe meri natanko 4,9 metra, medtem ko v širino malenkostno presega mejo dveh metrov. V višino pa meter pokaže 1.731 milimetrov, pri medosni razdalji pa limuzinskiih 2,915 mm.
Najbolj zmogljive različice bodo zahvaljujoč paketu AMG body kit zelo strupene na pogled, med blatniki pa se bodo bohotila platišča do velikosti 22-palcev.
Notranjost je praktično identična tisti v GLE, pomeni pa izbrane materiale in veliko mero prestiža. Osrednjo vlogo pa bo zavzemal velik, tablicam podoben zaslon informacijsko zabavnega sistema – Command.
Segment športno uporabnih kupejev, v katerem že vrsto let kraljuje BMW X6, bo prihodnje leto dosegel vrelišče. Bavarcu se bo namreč jeseni pridružila še kupejevska različica prenovljenega Mercedes-benz ML-ja, ki bo slišala na ime GLE coupe. Ta bo ponujala boljšo vozno dinamiko in vedno serijska 4matic pogon in 9G-Tronic avtomatiko. (더)
Nova Škoda Fabia – 2015
Škoda fabia
Škoda fabia
Prednji del fabije je značilen za to znamko in spominja tako na octavio kot rapida spaceback, ki (zaradi majhnih razlik v ceni) poleg VW pola velja tudi za največjega konkurenta.
Potniška kabina je bolj razgibana in manj barvno monotona, kot smo bili vajeni doslej. Več je namreč vstavkov iz aluminija in klavirske črnine, na voljo pa so tudi štiri barvne kombinacije notranjosti.
Simpatično novost ali posebnost predstavlja tudi nalepka na sopotnikovi strani, kjer si lahko kupec za 17 evrov natisne sliko družine ali česar pač želi in pri Škodi vam izdelajo dve takšni nalepki (eno za rezervo, če se prvič slučajno zmotite).
Potniška kabina je bolj razgibana in manj barvno monotona, kot smo bili vajeni doslej. Več je namreč vstavkov iz aluminija in klavirske črnine, na voljo pa so tudi štiri barvne kombinacije notranjosti.
Prtljažnik je z 330-1.150 litri nadpovprečno prostoren, enako pa velja tudi za opremljenost in prilagodljivost v obliki dvo nivojske police in dvojnega dna prtljažnika ter številnih kljukic, pregrad in mrež.
Tretja generacija škode fabia ponuja bolj dinamično zunanjo podobo, Euro6 motorje in šest letno jamstvo, nenazadnje pa tudi več vsebine in napredne tehnike v obliki radarskega tempomata. Cene se pričnejo pri 10.782, combi različica pa v salone zapelje spomladi in bo zahtevala še 660 evrov doplačila. (더)
Novi Mercedes B – razred – 2015
Mercedes-benz razred B
Mercedes-benz razred B
Zadnja svetila so dobila bolj moderno grafiko, spodnji del pa je sedaj skladnejši in s pomočjo navidezne dvojne izpušne cevi (podobno kot pri prej Lešnikovem C-ju) bolj skladen in dinamičen.
Mercedes-benz razred B
Največ sprememb je pričakovano na nosu vozila, kjer poglede vabijo bolj dinamična maska motorja in prednje luči.
Mercedes-benz razred B
Tudi znotraj so razlike in osvežitve malenkostne, sedem palčni zaslon, pri bolje opremljenih različicah postane osem palčni, nekaj več je tudi napredne tehnike in prvič tudi opremski paket AMG line.
Za znamko 메르세데스-벤츠 količinsko najpomembnejši model je po treh letih doživel pomladitev. Ta se osredotoča predvsem na dinamiko prednjega in skladnost zadnjega dela vozila, znotraj pa na večji osrednji zaslon in več napredne tehnike. Cenovno pa celo prekaša največjega konkurenta v obliki BMW serije2 active tourer. (더)
Novi Opel Karl – 2015
오펠 칼
Notranjost bo moderna in všečna, na pogled pa najbolj podobna tisti v modelu adam. voznicam pa bo zagotovo po godu mestni način krmiljenja – city, s katerim bo manevriranje po mestih peresno lahko opravilo.
Potem ko so pri Oplu več mesecev dražili z redkimi informacijami glede najmanjšega modela v paleti, pa so sedaj naznanili, da bo spomladi zapeljal na ceste in v boj s hudo konkurenco A-segmenta. Opel karl bo kupce prepričeval z všečno podobo, opremo, ki je v tem segmentu nismo vajeni in novim 1,0-litrskim trivaljnikom. (더)
Nova Kia Soul – 2015
Nova Kia Soul
Nova Kia Soul
Novi Soul je dobil konkretno predrugačen nos in zadek, ki je pri električni različici še bolj futurističen. Električnega Soula pa ločimo tudi po posebnih dvobarvnih platiščih, ki v prid čim večjega dosega merijo 16 palcev.
Nova Kia Soul
Nova Kia Soul
Notranjost je pri vseh različicah na moč podobna. Električna ima le nekoliko svetlejše materiale ter električnemu pogonu prirejene merilnike in prikazovalnik na (vedno serijskem) 8-palčnem sredinskem zaslonu. CVT-avtomatika pa zaseda mesto, kjer se v “civilnih” različicah nahajata ročni menjalnik ali klasična avtomatika.
Prtljažnik v vseh različicah v osnovi meri 354 litrov, s podiranjem sedežne klopi pa prostor naraste na največ 1367 litrov. Bencinska in dizelska različica pa imata pod dvojnim še prostoren predal, ki je pri električni različici zaradi baterijskega sklopa občutno manjši.
Manjši suvi gredo v zadnji letih dobesedno “za med”, kljub temu pa kiin soul še vedno velja za pravo eksotiko. S kozmetično prenovo želijo enega prvih crossoverjev v segmentu približati širši ciljni publiki, v marsikaterem pogledu, pa tudi postaviti nove trende. Slednje gre na račun električnega pogona, katerega kia in soul ponujata kot prva. (더)
Nova Mazda CX-3 – 2015
Mazda CX-3는 측면이 예상외로 대담한 역동적인 외관으로 놀라움을 선사합니다. 전면부는 발표된 마쓰다2와 CX-5 모델이 혼합된 형태다.
마즈다 CX-3
마즈다 CX-3
실내는 기존 마즈다 모델들이 혼합된 형태로, 공간적으로도 CX-3에 가장 가까운 마쓰다3와 가장 궁합이 잘 맞는다. 하지만 차량에 탑승하고 앉는 수준은 매우 높을 것이며, 자재와 구조도 고품질일 것입니다.
Mazda bo spomladi znova premešala karte v segmentu manjših suvov, v katerega segment bo odločno zapeljala z novim CX-3. Model na osnovi mazde2, bo poleg izredno razgibane -dinamične zunanjosti ponujal nadpovprečno prostora in opreme ter napredne tehnike. Pri pogonu pa bodo na izbiro dva motorja in pogona. (더)
Novi Fiat 500x – 2015
500X
500x se počuti odlično v vseh voznih situacijah. 4 kolesni pogon mu zagotavlja tudi boljšo vozno dinamiko.
500X – notranjost
Veliko oblikovnih potez je povzetih iz bratov 500 in 500L, a gre vseeno za popolnoma novo delovno okolje.
500X – notranjost: grafika števcev je pregleda in zadosti informativna.
500X – notranjost
500X – notranjost / Gum za upravljanje – režimo vožnje.
9 prestav se sliši in deluje odlično.
Podrobnosti, ki so simpatične in delujejo premium.
Značka na nosu, a z drugačno filozofijo.
500X
500X – notranjost
500X – 4×4
Karoserijske oblikovne poteze so zanimive in 500x boste težko zamenjali s kakšnim drugim avtomobilom.
Zanimiv zadek 500x, ki nekoliko spominja na MINI-ja.
500X
500X
Olivier Francois – at 500x event – Balocco
피아트 500x smo imeli možnost spoznati med prvimi na svetu v okviru mednarodne novinarske predstavitve, ki je potekala v okolici Torina. Gre za drugačen izdelek blagovne znamke Fiat, ki v marsičem nakazuje spremenjeno filozofijo fiata, ki se vrača k čustvom in išče svoj italijanski X faktor. Avtomobil, ki je bil načrtovan, oblikovan in izdelan v celoti v Italiji se bo popolnoma nespremenjen prodajal v več kot 100 državah. Pri fiatu z njim iščejo tisti pravi X faktor, oziroma italijanski X faktor, ki ga obožuje celoten svet. Na slovenskih cestah v začetku leta 2015. (더)
Volvo XC90 – 2015
볼보 XC90
Notranjost bodo zaznamovali velik zaslon občutljiv na dotik, ki spominja na tablice, ter prečiščena notranjost, brez velikega števila stikal. Veliko bo tudi napredne tehnike, v smislu katere bo XC90 prekašal tudi nemško premium konkurenco.
Švedi so mesec dni pred premiero v Parizu le razkril novi 볼보 XC90, ki preseneča z moderno obliko in naprednimi vsebinami v notranjosti. Veliko novega bo prinašal tudi na področju napredne tehnike, kjer bo prekašal celo najbolj prestižno konkurenco. Na cestah marca prihodnje leto za najmanj 50 evrskih tisočakov. (더)
Nova Toyota Yaris – 2015
토요타 야리스
전면에는 X 모양의 새롭게 디자인된 그릴이 표시되어 있으며, 이는 이미 새로운 Aygo를 우아하게 만들고 앞으로 출시될 대부분의 Toyota를 우아하게 할 모티프입니다.
토요타 야리스
전면에는 X 모양의 새롭게 디자인된 그릴이 표시되어 있으며, 이는 이미 새로운 Aygo를 우아하게 만들고 앞으로 출시될 대부분의 Toyota를 우아하게 할 모티프입니다.
인테리어는 대부분 익숙하고 약간만 변경되었지만 소재는 보기와 느낌이 더 좋습니다. 공간 측면에서도 실내와 트렁크 모두 측정 가능한 차이가 없습니다.
Kozmetična prenova je yarisu prinesla značilno obliko nosu v obliki črke X, boljše vozne lastnosti in zvočno zatesnitev. V notranjosti pa boljše materiale in več barvitosti. Novosti tudi pri tehniki, kjer lahko potniki prek osrednjega zaslona berejo SMS in email sporočila. Cene in emisije od 10.200 evrov in 75 gramov CO2 dalje. (더)
아래 설문조사에서 2015년 올해의 자동차 혁신에 투표하세요.
[총 설문조사 ID=138905]