Briggs Automotive Company iz Liverpoola je pred časom avtomobilsko javnost osupnil z izredno strupenim in všečnim cestnim dirkalnikom, ki občutke s tekmovalnih pist, prenaša tudi na navadne ceste in promet. Zaradi nizke teže, znaša njegova moč 520 KM na tono vozila, kar je več kot zmore bugatti veyron.
Brata Briggs sta po dolgih letih udejstvovanja v avto športu in po sodelovanju v razvoju z znamkami kot so: Ford, Mercedes-Benz in Porsche, leta 2009 izpolnila svoje sanje in ustanovila podjetje, katerega cilj je izdelovati maloserijske cestne dirkalnike, ki nudijo pristne dirkaške občutke, tudi v vsakdanjem prometu. Leta 2011 je tako na ceste prvič zapeljal takrat še študijski model mono ali monopost, kar ob prevodu pomeni “en sedež”. Ta je tako kot v dirkalnikih postavljen na sredino šasije in karoserije vozila, kar v veliki meri vpliva na športne občutke v vožnji.
더 읽어보기: 누가 더 빠르나요?! 켄 블록 vs 루이스 해밀턴 – 포뮬러 1 vs 랠리
Brata Briggs sta dvobarvnega super športnika razvijala dobri dve leti, tudi s pomočjo strokovnjakov in vetrovnika Frankfurtske univerze, dobavitelji sestavnih delov za mona pa je praktično neskončen spisek najbolj zvenečih imen iz avtomoto športa. Osnovo predstavlja cevasta jeklena kletka, medtem ko je karoserija iz karbonskih vlaken, za pogon pa skrbi 2,3-litrski atmosferski bencinski motor priznanega izdelovalca motorjev- Cosworth, ki razvija 206 kW ali 280 KM. Čeprav to danes ni nič več dih jemajoč podatek, pa bo marsikomu zaostal dih, pri podatku, da ob 540 kilogramih suhe teže, njegova moč, na tono teže vozila znaša kar 520 KM, s čimer je v tem pogledu bolj zmogljiv kakor slavni bugatti veyron. Stotico na merilniku prekrije v vsega 2,8 sekunde, v 6,7 sekunde, pa drvi že z 200 km/h. Merilnik hitrosti pa se ustavi pri 274 km/h.
Posebnosti poleg centralno postavljenega sedeža pa predstavljajo še 6단 시퀀셜 변속기 s “padle-shift” menjalnimi naperki na volanu, delna zapora diferenciala, športno vzmetenje znamke Sachs, pod zavorni sistem pa je podpisan AP racing. Platišča so HRT priznanega proizvajalca OZ Racing, za posebne dirkalne, a kljub temu “road legal” 타이어, pa so poskrbeli pri Kumhu.
Tudi voznikov delovni prostor je zelo podoben tistemu v F1 dirkalnikih, saj je volanski obroč posut z raznoraznimi tipkami, za kar so, tako kot tudi preostalo elektroniko vozila, poskrbeli pri podjetju GEMS.
추가 정보:
www.bac-mono.com