fbpx

BMW 220d – 진정한 그란 투리스모 쿠페의 유전자를 지닌 작은 운동선수

이전 버전의 쿠페 유닛은 도로에서 매우 드물기 때문에 이미 이국적이라고 말할 수 있습니다. 디자인에 따르면 시리즈 1의 후면만 장착된 것으로 나타났기 때문에 그 만큼 많은 비용을 지불할 의향이 있는 사람이 거의 없었기 때문입니다. 테스트 220d는 스포티함과 풍부한 운전 즐거움에 대한 구체적인 척도를 제공했지만 가격만 52,000달러에 불과했습니다.

Pri BMWju so se tega zavedli in v skladu z novo generacijo kupejevskega modela na osnovi serije1, ki so mu namenili lastno ime in dvignili številko. In tako se je rodila dvojka, ki so ji namenili samosvoje in predvsem skladneje ter posledično bolj všečno oblikovan nos vozila. S tem so dosegli, da izgleda bolj prestižno, kar je kupcem zagotovo bolj po godu. Sedaj izgleda kot da so z razvojem oziroma obliko začeli popolnoma znova in prav je tako.

Sprednji del naredi vso (potrebno) razliko v primerjavi z enico in roko na srce od te je veliko lepši.
Sprednji del naredi vso (potrebno) razliko v primerjavi z enico in roko na srce od te je veliko lepši.

Enako všečen je tudi zadek, ki ponovno spominja na serijo 4 ali vsaj večje modele bavarske znamke. Drugačna zgodba pa je v notranjosti, kjer sta si oba sorodna modela na moč podobna, ampak roko na srce tu spremembe niti niso bile potrebne. To pa zato ker je notranjost tako enice kot sedaj serije2 pričakovano moderno, obenem pa prinaša pričakovano zmes elegance in športnosti.

Paket sport še podkrepi športno poslanstvo

Slednja stopi še bolj v ospredje pri paketu opreme sport line, dodatno pa lahko lastnik športnost podkrepi še s 스포츠 스티어링 휠 in prednjima sedežema, ter voljnim 가죽 in zaključki v obliki šivov v rdeči barvi. Takšna notranjost deluje zelo prestižno, čeprav nekoliko temno. Še raje kot ta volan bi na njegovem mestu videli M-špotni volan, ampak vrtenje že tega brez črke M je v veliko veselje, saj je glede natančnosti in informativnosti v samem vrhu. Enako dobro se odrežeta tudi osemstopenjska prestavna avtomatika 및 시스템 prilagajanja vozne dinamike, kjer način eco pro drugače odličnemu motorju še vedno preveč poreže krila.

더 읽어보기: BMW serije2 cabrio – bavarski “kupejček” odvrgel trdno streho

V drugo vrsto se zahvaljujoč dovolj velikim vratom vstopi dovolj enostavno, je pa res, da to zahteva veliko prostora na parkirišču. Pogrešali smo tudi podajalce pasu, se pa prednja sedeža s pritiskom na tipko lepo odmakneta in pred potniki druge vrste zazeva lepa odprtina, ki olajša vstopanje. V drugi vrsti je pričakovano veliko prostora ampak le 두 사람, ki morata za dovolj udobno potovanje biti največ srednje rasti.

Voznikov delovni prostor in armaturna plošča so znani že iz enice in v veliki meri spominjajo na tiste v večjih bavarskih modelih, kar ji lahko štejemo le v plus. Kakovost materialov in končna obdelava sta na visokem nivoju.
Voznikov delovni prostor in armaturna plošča so znani že iz enice in v veliki meri spominjajo na tiste v večjih bavarskih modelih, kar ji lahko štejemo le v plus. Kakovost materialov in končna obdelava sta na visokem nivoju.

Dodatkov za še eno “enico”

Testnik je imel poleg serijske opreme tudi številne dodatke, poleg tistih, ki smo jih že omenili zgoraj še: 18 palčna lita platišča, prilagodljivo M podvozje, prilagodljive biksenonske luči, tempomat z zavorno funkcijo, variabilno športno krmiljenje, BMW Professional navigacijo, parkirna pomagala in še veliko tega. Vse to pa rezultira v tem, da je cena z 32.600 evrov poskočila na kar 52 tisočakov. Če,lahko osnovno ceno glede na moč motorja in vse ostalo še pohvalimo, pa je 20 tisočakov za vso dodatno opremo absolutno preveč.

Športna prednja sedeža odlično objameta telesi, doplačilu zanju pa znaša zmernih 512 evrov, električno nastavljanje praktično v vse smeri pa dodatnega tisočaka. Usnje pa vas bo olajšalo za 1.660 €.
Športna prednja sedeža odlično objameta telesi, doplačilu zanju pa znaša zmernih 512 evrov, električno nastavljanje praktično v vse smeri pa dodatnega tisočaka. Usnje pa vas bo olajšalo za 1.660 €.

Pod pokrovom se je vrtela vsem dobro znana 2,0-litrska dizelska opcija z oznako 20d na koncu imena, z maksimalno izmerjeno močjo 135 kW. Motor se je izkazal za več kot dovolj zmogljivega, za pogon 1.465 kilogramov težkega vozila, obenem pa preseneti njegova ekonomičnost. Pri pospeševanju motor hitro poprime za delo in dobro vleče, vse do dizelsko visokih 5.000 vrtljajev, tudi pri bolj dinamični vožnji pa se mu žeja ne povečuje pretirano. Na testu smo z njim porabili med 5,5 in 6,5 litrov, kjer prva številka večja za mirno a ne počasno vožnjo, drugo pa že konkretno mero priganjanja in vožnje v vrtljaje. Večina se bo z njim tako gibala okoli šestih litrov ali malce pod, kar je pohvale vredna številka.

Zadek je tako kot prednji del veliko bolj skladen kot pri prvi generaciji kupeja na osnovi serije1, od slednje pa deluje tudi bolj prestižno (beri: dražje).
Zadek je tako kot prednji del veliko bolj skladen kot pri prvi generaciji kupeja na osnovi serije1, od slednje pa deluje tudi bolj prestižno (beri: dražje).

Odlična vozna dinamika in motor

Velik plus pa gre tudi vozni dinamiki od zmogljivega podvozja in vzmetenja, do odlične naveze motor-menjalnik in prej omenjenega volanskega sistema. Voznik ima vseskozi dober odčutek o dogajanju pod kolesi, čeprav avto zaradi količine moči in tudi navora zahteva veščega voznika. Ob pretiravanju vajeti prevzame odlična, a tudi malenkost živčna elektronika, ki pač ima dokaj težko nalogo krotiti vso to konjenico. Ampak lega na cesti on vozne lastnosti so izredno dobre in zadostijo kupejevski zasnovi vozila. Gledano kot celota je serija2 v primerjavi z enico veliko pridobila in Bavarci so jo od slednje tudi ravno prav odmaknili, da ne izgleda zgolj kot njen “derivat”. Res pa je da se z nizanjem opreme cena še vedno prehitro povečuje in tu zna serija2 izgubljati bitko proti večjim hišnim modelom. Je pa od enako zmogljive štirice, še vedno konkretnih 11 tisočakov cenejša, kar ponovno govori v njen prid.

추가 정보

추가 정보:
www.bmw.si/serija2

 

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.