fbpx

CES 2019: 현대 엘리베이트는 '자율주행' 컨셉

Hyundai Elevate Concept

CES 2019에서는 반은 로봇, 반은 자동차라는 흥미로운 컨셉을 선보였습니다. '자율주행' 현대 엘리베이트는 접근하기 어려운 지형을 염두에 두고 제작되었으며, 오늘날의 응급 서비스가 멈춰야 하는 곳에 도달할 수 있는 충분한 기능을 갖추고 있습니다.

Na prvi pogled deluje Hyundai Elevate Concept malce zastrašujoče, saj se nam v misli hitro prikrade slika iz kakšnega znanstveno-fantastičnega filma. Na sejmu CES 2019 so Hyundai Elevate poimenovali tudi s kratico UMV, Ultimate Mobility Vehicle in gre pravzaprav za futurističen koncept, 가지고 na robotskih rokah pritrjena kolesa. S tem so izredno povečali možnosti mobilnosti in omogočili konceptu, da se poda na terene, ki so bili do zdaj nedosegljivi.

Hyundai Elevate je pol robot in pol avtomobil, ki se lahko spopade s še tako zahtevnim terenom. Primeren je za iskalno reševalne 행위 in sodelovanje v humanitarnih krizah. Koncept bi lahko prevzel tudi druge vloge in bil v pomoč invalidnim na območjih kjer ne najdemo dostopnih ramp. Gibanje je poenostavljeno zaradi robotskih rok, ki se lahko premikajo v več smereh, posamezna roka pa ima vgrajen svoj pogonski mehanizem. Hyundai si predstavlja prihodnost, v kateri bo konceptni Elevate prišel do hiše invalidne osebe, se poravnal z vrati in s tem omogočil enostaven vstop z vozičkom v ‘avtomobil’.

Hyundai Elevate Concept
Hyundai Elevate Concept

Koncept je popolnoma električen, osnovan na modularni platformi, na katero lahko pritrdimo različne oblike karoserij, kar je odvisno od potreb in dela, ki ga bo opravljal Elevate. Robotske roke oponašajo živalske gibe in se lahko premikajo v skoraj vsako smer. Elevate lahko ‘prestopi’ do 1.5미터 키가 큰 zid ali ‘preskoči’ jarek do širine 1,5 metra. Ko so robotske roke ‘pospravljene’ se lahko električni koncept vozi kot običajni avtomobil. Za predstavljeni koncept so pri Hyundaiju porabili tri leta in je še vedno zgolj koncept. Bilo bi škoda, da ga ne bi uporabili v vsakdanjem življenju, še posebno ker bi z njegovo pomočjo lahko rešili marsikatero življenje.

Galerija slik: Hyundai Elevate Concept

추가 정보

추가 정보:
hyundai.si

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.