자동차 제조업체는 가끔씩 첫눈에 보기에 평소 범위에 속하지 않는 컨셉을 선보여 놀라움을 선사합니다. 푸조의 RCZ 스포츠 쿠페도 마찬가지입니다. 사자와 같은 특징을 가지고 있지만, 탑승해서 엔진을 시동하면 그들이 디자인하는 것과 같은 권위 있는 레이싱카를 더 연상시킵니다.
Avtomobilski proizvajalci občasno presenetijo s koncepti, ki že na prvi pogled ne sodijo v njihov običajni asortiman. To bi lahko rekli tudi za Peugeotov športni kupe RCZ, ki sicer nosi levje poteze, a ko se usedeš vanj in prižgeš motor, vse skupaj bolj spominja na prestižni dirkalnik, kakršne snujejo v italijanskem Maranellu ali v nemškem Zuffenhausnu. Športni volan, nizko sedenje v usnjenih sedežih, športno kratka prestavna ročica in dirkaški zvok motorja ter v pravo usnje odeta armaturna plošča botrujejo omenjenemu občutku. Četudi ima njegov bencinski štirivaljnik majhno prostornino (1,6 litra), je zahvaljujoč turbopuhalu še kako odziven in močan (pod pokrovom ima kar 200 ‘konjev’). Temu primerno je bil testni RCZ živahen in vožnja po avtocesti je bila pravi užitek, saj je bilo vedno dovolj moči na zalogi. Oprema testnega avtomobila je bila bogata: navigacijska naprava, gretje sedežev, parkirni senzorji s prikazom na zaslonu in še kaj bi našli. Piko na i je postavila analogna ura na sredini armaturne plošče. Kar pa smo pogrešali, je bila možnost direktnega vklopa iPoda – vgrajeni USB-priključek našega iPoda ni in ni hotel prepoznati. Presenetil nas je tudi za kupeja relativno velik prtljažnik, malo manj pa smo bili zadovoljni z zadnjimi sedeži, kjer je sedenje višjeraslih nemogoče, pa tudi dostop je vse prej kot enostaven. Zanimiv detalj je dvostopenjski zadnji spojler, ki se samodejno odpre pri višjih hitrostih – no, lahko pa ga odpremo tudi s pritiskom na gumb.