RCZ는 남다른 성적 매력을 지닌 자동차지만, 자신의 앞에는 '립스틱', 평범한 RCZ에서 변신한 전문가 RCZ-R이 있다는 사실을 이 종의 일원이 깨닫는 순간 남자들의 눈에는 더욱 커진다. 레이싱 머신에 포함된 이 제품은 가격 범위에서 실제 비교가 불가능합니다. 1.6리터 엔진으로 270마력을 낸다는 것은 웃음을 자아낼 기록이다. 100km/h까지 5.9초면 대부분의 경우 너무 빠른 속도를 낼 수 있습니다.
In tu se pravzaprav izgubljanje besed na papriju oziroma digitalnem mediju lahko šele začne. O tovrstnih avtomobilih je izjemno težko pisati, saj jih je enostavno potrebno doživeti. Peugeot RCZ-R je vsekakor eden tistih avtomobilov, ki bodo ostali v spominu predvsem pa je zanimivo dejstvo, da za zmeren denarni vložek ponudi saj toliko užitkov kot njegovi enkrat dražji germanski konkurentje. In v tem segmentu je RCZ-R absolutni zmagovalec.
Francozi so se predelave običajne različice RCZ-ja lotili v sodelovanju s svojim dirkalnim oddelkom Peugeot Sport, s katerim pregovorno ni dobro zobati češenj. Saj znajo in zmorejo izdelati odlično dirkalno vozilo. Za osnovo so vzeli motor običajne različice RCZ-ja ter na njem izvedli ultra tuning, kot ga poznajo le najboljši predelovalci. Ter tako iz motorja izstisnili kar 170 ‘konjev’ na liter. Pri prostornini 1.6 litra to pomeni 270 konjev in se sliši ter čuti odlično.
Tuning je med drugim zajemal večji turbo polnilnik z boljšim hlajenjem vstopnega zraka, prilagojen izpušni sistem, nov močnejši in prilagojen blok motorja s prilagojenimi oljnicami in bati. Ter sladke digitalne malenkosti s katerimi so običajni različici dodali dobrih “optimiziranih” 70 francoskih konjev. Pri tem pa niso pozabili na varnost ter hkrati poskrbeli tudi za prilgojeno podvozje, ki je za dober centimeter nižje kot pri običajni različici ter dirkaške zavore, ki omogočajo, da učinkovito krotite RCZ-jeve pobesnele konje. Le-te puščajo brutalne občutke in vozniku vlivajo samozavest in pogum.
Motor uživa, ob rahlo napeti desni nogi in v sodelovanju z levico pušča odlične občutke pri prestavljanju, ki je dirkaško kratko in učinkovitio hitro. Rad se vrti in uživa, da ga ženete visoko. Svoj pravi karakter motor pokaže nad 3.300 vrtljaji, kjer prične dihati s polnimi pljuči. Od tam naprej sledi zvočna simfonija najslajše vrste. Zvok turbine je sladek… in po vsej verjetnosti nočna mora vaše boljše polovice.
Podvozje odlično sledi motorju in je nevtralen in lepo sodeluje z volanskim mehanizmom, ki daje zadostno mero občutkov o podlagi, a vendar bi tu lahko našli nekaj prostora za izboljšave. Zadek je rad nervozen, a na zabaven način in vse dokler se pnevmatike ne segrejejo do delovne temperature in RCZ-R sede v ovinek zelo nevrtalno. Iz njega pa se izstrelite hitreje kot ste v njega zapeljali.
Celota deluje izjemno usklajeno in nikakor poceni. Trditev potrdi tudi notranjost, ki sicer oblikovno ne sledi atraktivnosti zunanjega videza, a vseeno premore mnogo detajlov, ki izstopajo.V usnje vdeta armaturna plošča, ki je ročno šivana z rdečim šivom. Na način, kot smo ga vajeni pri vozilih nad znamko 100.000 evrov. 19 palčna platišča z diskretno oznako R in dirkaško školjčni sedeži. Le nekaj vizualnih detajlov, ki različico R loči od klasične različice. A zadosti, da gre popolnoma za drugo zgodbo v sodelovanju z izboljšano tehniko.
RCZ-R premore najmočnejši 1.6 litrski turbo motor na svetu in ponudi največ konjev v serijskem vozilu Peugeot. A to pavzaprav ni tisto glavno. Pomemben je celoten paket, ki pri tem avtomobilu deluje skoraj erotično. Po njem bodo po vsej verjetnosti posegali gospodje, ki se znajdejo v krizi “občutkov” in bodo iz njega znali iztisniti tisto dodatno dinamičnost. In tudi vsi tisti, ki cenijo tovrstne stroje in so o njih vedno sanjali.