폭스바겐 파사트는 모든 버전에서 리노베이션을 거쳤습니다. 세단, Variant, Alltrack 및 GTE는 새로운 모습, 추가된 기술 및 엔진 개선을 통해 새로운 모험을 떠날 준비가 되어 있습니다.
폭스바겐 파사트 je drugi najbolj prodajani Volkswagen, prvi pa še vedno ostaja Golf. Kot je že v navadi pri osvežitvah, smo deležni manjših kozmetičnih popravkov, bistvo pa ostaja skorajda enako. In tudi tokrat ni nič drugače. Prenovljeni Passat ima spremenjen sprednji in zadnji odbijač, prednjo masko in tako sprednje kot zadnje žaromete. Da boste prenovljeno različico lažje prepoznali, si oglejte 대상, na katerem je napis Passat, narejen v istem stilu, kot pri modelu 아테온.
V notranjosti imamo po novem na voljo zabavno-informacijski sistem 세 번째 세대, ki ima izboljšano medsebojno delovanje z zaslonom za digitalne merilnike. Zaslon na dotik je na voljo v velikosti 6,5-, 8,0- 그리고 9,2-palcev in podpira 인터넷 라디오 in pridobivanje prometnih informacij v realnem času. Nadgrajeni asistenčni sistemi omogočajo prenovljenemu Passatu delno avtonomno vožnjo po avtocesti, do hitrosti 210km/h. Lahko si omislite prediktivni tempomat, pomočnika za ohranjanje voznega pasu, asistenta za prikolico in parkirnega asistenta.
Po novem imajo vsi motorji, tako dizelski kot bencinski, nameščen 필터, ki zmanjšujejo količino škodljivih delcev v izpuhu. Trije bencinski motorji TSI bodo imeli 150, 190 또는 272 konjskih moči, trije dizelski motorji TDI 잘 120, 190 또는 240 konjskih moči. Na voljo bo še dizelski motor z oznako Evo, 와 함께 150마력. Prenovljeni Passat GTE ima zdaj dovolj zaloge električne energije za do 55킬로미터 먼 길.
Tokratni Passat bo še zadnji, ki bo nosil oznako- narejeno v Nemčiji. Passata so v Nemčiji izdelovali vse od leta 1978, z naslednjo generacijo pa se bo, po napovedih, proizvodnja selila na Češko.
Galerija slik: Volkswagen Passat
추가 정보:
volkswagen.si