fbpx

Dramatični razvoj v prihodnjih 20 letih, kot ga vidi vodilni pri Mercedesu

Vodilni ljudje vodilnih svetovnih znamk imajo nekaj skupnega. ‘Dober nos’, kot radi rečemo. Zato pa so tudi na teh mestih, saj brez občutka, instinkta ali t. i. šestega čuta za prihodnost ne bi bili tako uspešni, kot so. Tak je tudi Dieter Zetsche, predsednik uprave Mercedes-Benz, ki je nedavno v nekem intervjuju ponudil svoj pogled na prihodnjih 20 let. Poglejmo, kaj je povedal.

Dr. Zetsche začne v Združenih državah Amerike. Tam naj bi namreč poklic odvetnika počasi izumrl. Računalniški sistem IBM Watson je pri odgovarjanju na osnovna pravna vprašanja namreč tako natančen, da mu človek ne more parirati. Tudi pri diagnosticiranju rakavih obolenj je računalnik že natančnejši od človeka.

Naši otroci ne bodo več potrebovali vozniškega izpita ali celo avtomobila. Svet bodo prav kmalu namreč preplavila samovozeča prevozna sredstva in vožnja bo postala vse drugo, le vožnja v klasičnem (zdajšnjem) pomenu besede ne več. To bo privedlo do infrastrukturnih sprememb v mestih, saj se bo število avtomobilov zmanjšalo za 90–95 odstotkov. Parkirišča bomo tako lahko spremenili v ozelenjene parke. Tudi varnost na cestah se bo zaradi tega drastično izboljšala, kar pomeni, da se bo zavarovalniški trg moral popolnoma spremeniti. Večina zdajšnjih avtomobilskih proizvajalcev bo propadla. 미래 v avtomobilski industriji imajo 사과, 테슬라 그리고 Google.

Čez nekaj let bomo imeli dostop tudi do sistema Tricoder X, prek katerega bomo lahko spremljali svoje zdravstveno stanje. Sistem bo sposoben analizirati 54 biomarkerjev in tako prepoznati praktično vsako bolezen.

3D 프린팅 je postalo cenovno tako dostopno in tehnično tako dovršeno, da bo v nekaj letih v veliki meri prevzelo določene industrije. Z mobilnikom boste na primer lahko naredili 3D-sken svojega stopala ter si izdelali čevelj kar doma.

Prihodnost, kot jo vidi dr. Zetsche, je lahko strašljiva. Lahko pa vznemirljiva. Kako jo vi doživljate?

Na spodnji povezavi preberite celoten članek.

추가 정보

추가 정보:
gulf-insider.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.