거대 기술 기업인 페이스북(Facebook)이 증강 현실(AR)과 기타 새로운 광고 도구를 곧 소셜 네트워크에서 사용할 수 있게 될 것이라고 발표했습니다. 소셜 네트워크 광고를 선호하는 일부 회사는 이미 새로운 기능을 테스트할 기회를 가졌습니다.
페이스북 je pred kratkim predstavil set orodij, ki bodo razvijalcem programske opreme omogočile, da svojim potencialnim strankam ponudijo preizkušanje izdelkov že pred nakupom.
세포라 je eno izmed prvih podjetij, ki je uporabilo nov način oglaševanja, ki temelji na razširjeni resničnosti. Potrošniki lahko odslej Sephorine 화장품 preizkusijo, še preden se odločijo, da jih bodo naročili.
Po tem, ko se je razširjena resničnost že zasidrala na Facebookovi aplikaciji Messenger, si zdaj svojo pot utira tudi na ‘zid’. Novo orodje preizkušajo številna podjetja, kot je denimo 마이클 코어스. Le kdo se ne bi želel prepričati, ali mu določena sončna očala res pristajajo?
Facebook se prav tako želi s funkcijo za ustvarjanje videoposnetkov po robu postaviti YouTubu. Nova pridobitev omogoča ustvarjanje oglasov z združevanjem več sličic, obogatenih z logotipom podjetja.
Pred kratkim je Instagram, ki je v lasti Facebooka, uvedel IGTV. Ta je namenjen objavljanju posnetkov z dolžino do ene ure in je tako v veliko pomoč oglaševalcem. Kmalu boste v Instagramovih sponzoriranih zgodbah opazili tudi označbe, ki vas bodo preusmerile na spletno stran proizvajalca izdelka. Z gotovostjo lahko zatrdimo, da je oglaševanje na družbenih omrežjih v velikem razcvetu.