fbpx

Facebook predstavil obogateno resničnost (AR) in druga nova orodja

Tehnološki gigant Facebook je oznanil uporabo obogatene resničnosti (AR) in druga nova oglaševalska orodja, ki bodo kmalu na voljo na družbenem omrežju. Nekatera podjetja, ki so naklonjena oglaševanju na družbenih omrežjih, so že imela priložnost preizkusiti nove funkcije.

Facebook je pred kratkim predstavil set orodij, ki bodo razvijalcem programske opreme omogočile, da svojim potencialnim strankam ponudijo preizkušanje izdelkov že pred nakupom.

Sephora je eno izmed prvih podjetij, ki je uporabilo nov način oglaševanja, ki temelji na razširjeni resničnosti. Potrošniki lahko odslej Sephorine kozmetične izdelke preizkusijo, še preden se odločijo, da jih bodo naročili.

Ali je Sephorina šminka prava izbira?
Ali je Sephorina šminka prava izbira?

Po tem, ko se je razširjena resničnost že zasidrala na Facebookovi aplikaciji Messenger, si zdaj svojo pot utira tudi na ‘zid’. Novo orodje preizkušajo številna podjetja, kot je denimo Michael Kors. Le kdo se ne bi želel prepričati, ali mu določena sončna očala res pristajajo?

Kako izgledate z določenimi sončnimi očali?
Kako izgledate z določenimi sončnimi očali?

Facebook se prav tako želi s funkcijo za ustvarjanje videoposnetkov po robu postaviti YouTubu. Nova pridobitev omogoča ustvarjanje oglasov z združevanjem več sličic, obogatenih z logotipom podjetja.

Oglasi bodo sestavljeni iz večih sličic.
Oglasi bodo sestavljeni iz večih sličic.

Pred kratkim je Instagram, ki je v lasti Facebooka, uvedel IGTV. Ta je namenjen objavljanju posnetkov z dolžino do ene ure in je tako v veliko pomoč oglaševalcem. Kmalu boste v Instagramovih sponzoriranih zgodbah opazili tudi označbe, ki vas bodo preusmerile na spletno stran proizvajalca izdelka. Z gotovostjo lahko zatrdimo, da je oglaševanje na družbenih omrežjih v velikem razcvetu.

Z nekaj kliki do nakupa!
Z nekaj kliki do nakupa!

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.