페라리 488 피스타는 집중 훈련을 위해 체육관으로 보내졌다가 더 적은 킬로그램과 훨씬 더 근육량이 늘어난 상태로 나온 현재의 페라리 488 GTB라고 생각하시면 됩니다. 붉은 아름다움의 매혹적인 라인 아래에는 페라리 엔지니어링의 정점이 숨겨져 있으며, 이는 많은 사람들이 포르쉐 911 GT2 RS 대신 페라리 488 피스타를 구입하도록 설득할 것입니다.
“Telovadnica” in “vaditelji” v Marenellu so poskrbeli, da ima 페라리 488 피스타 kar 90 kilogramov manj v primerjavi s Ferrarijem 488 GTB. Pista tako tehta 1,280킬로그램, ob predpostavki, da ima nameščeno vso dodatno opremo, ki je ravno tako narejena iz lahkih materialov. Po izgubi teže je prišla na vrsto še moč. Ta se je povečala za 50 konjskih moči in je zdaj mamljivih 711 konjskih moči. Po navedbah Ferrarija je to največje povečanje moči, ki ga je bila deležna katerakoli posebna serija njihovih avtomobilov. Najmočnejši 8-valjni V motor v Ferrarijevi zgodovini je poleg povečane moči dobil še dodatnih 10 Nm navora in ima zdaj kar 770Nm의 토크.
In kako se kombinacija manjše teže in večje moči opazi pri zmogljivosti? Čas, ki ga Ferrari 488 Pista potrebuje od 0 do 100 km/h, je le 2,85 sekunde, čas od 0 ~ 200km/h 하지만 단지 7,6 sekunde. Kazalec hitrosti se ustavi pri 340km/h. V primerjavi s Ferrarijem 488 GTB to pomeni, da je Pista za 10 km/h hitrejši in za 0,25 sekunde hitreje prikaže številko 100 na svojem kazalniku hitrosti. Poleg vsega je inženirjem uspelo povečati silo, ki potisne avtomobil k tlom za 20 odstotkov, kar ga naredi še bolj okretnega in še hitrejšega. Najnovejši lepotec iz Maranella ima še bolj agresiven napev, ki ga je mogoče občudovati v vseh prestavah in skozi ves razpon obratov motorja. Okvirna cena za Ferrari 488 Pista je 300.000 ameriških dolarjev.
Galerija – Ferrari 488 Pista
추가 정보:
auto.ferrari.com