Ferrari BR20은 현재 단종된 GTC4Lusso 모델을 기반으로 한 독특한 '검은 까마귀'입니다. 유니캇은 '슈팅 브레이크' 리어 엔드를 포기하고 좀 더 쿠페 같은 리어 엔드로 교체했다.
Premožna in pomembna Ferrarijeva stranka si je zaželela unikatnega ʺčrnega vrancaʺ. Ferrari BR20 svoje oblikovne iztočnice črpa pri kupejih, ki so jih pri Ferrariju izdelovali v 50. in 60. letih prejšnjega stoletja, predvsem pri modelih z 12-valjnim motorjem, kot sta denimo 410 SA in 500 Superfast. V primerjavi z ʺdonatorskimʺ avtomobilom je BR20 daljši za 76mm, večina te razlike pa je nastalo ravno v močno spremenjenem 대상 in strmo spuščajoči se strehi.
Sprednji del modela BR20 je dobil nove in nižje pozicionirane žaromete, navpične elemente v prednji maski in unikatna 20인치 림, ki jih ne boste videli na nobenem drugem Ferrariju. Notranjost je prav tako posebna, v njen pa prevladuje kombinacija dveh različnih odtenkov rjave barve in ogljikovih vlaken. Sedeži so oblazinjeni s temno rjavim usnjem Heritage Testa di Moro, s srebrnimi šivi in unikatnim vzorcem. Zadnjih sedežev ni več, zamenjal pa jih je eleganten odlagalni prostor, ki je narejen iz orehovega lesa in zapira pogled na prtljago v prtljažnem prostoru.
Tehnični podatki o motorju niso znani, lahko o njih sklepamo, glede na avtomobil, na katerem je unikat osnovan. Model GTC4Lusso poganja 6.2리터 대기 V12-실린더 ~와 함께 690 konjskimi 권한 그리고 697 Nm navora, ki se od 0 에게 100km/h 쏜다 3.4초 그리고 최고 속도에 도달 335km/h. Cena unikata ni znana, a če sklepamo po donatorskem avtomobilu, ki stane približno 300,000유로, lahko sklepamo, da je moral skrivnostni kupec za Ferrari BR20 seči kar globoko v žep.