fbpx

Ferrari FXX K: 1050 podivjanih konjev iz Maranella

Ferrari je najboljše hranil za konec, saj je na sklepnem dejanju sezone, na tradicionalni prireditvi ''Finali Mondiali'', ki je potekala v Abu Dhabiju, predstavil višek svojega znanja, model FXX K, ki je zrasel iz modela LaFerrari XX. Hibridno pošast s 1050 konji in sistemom KERS (od tod črka K iz imena) sicer snovalci iz Maranella ne bodo spustili iz ''kletke'', saj jo bodo lahko izurjena imena krotila le na dirkališču.

Ferrari FXX K 그것은 crème de la crème iz Maranella, vrhunski športnik na anaboličnih steroidih, ki bo svoje mišice lahko razkazoval zgolj na dirkališču, saj ga ne bo mogoče registrirati za vožnjo v običajnem prometu, srečni izbranci pa bodo pred testiranjem poslani v šolo športne vožnje in opazovani s strani Ferrarijevih inštruktorjev. Superšportnik je namreč neke vrste laboratorij, eksperiment če želite, pri katerem so si Ferrarijevi inženirji dali duška, saj pri izdelavi niso bili homologacijsko omejeni.

Še koga zadnja maska rahlo spominja na  prednjo masko Dodge Challengerja?
Še koga zadnja maska rahlo spominja na prednjo masko Dodge Challengerja?

O njegovi pošastni zmogljivosti pričajo naslednji podatki: hibridno gnani 6,2-litrski motor V12 (izpopolnjena različica motorja LaFerrarija), ki ga poganja kar 860 konjev (633 kilovatov) in ki mu jih sistem KERS prek električnega motorja za dobro merico pristavlja še 190 (140 kilovatov), kar suma sumarum pomeni 1050 konjev (722 kilovatov) in 900 Nm navora.

더 읽어보기: Ferrari F60 america – popolna ekskluzivnost za 10 “jenki” srečnežev

Čista desetka. Oblikovalsko in tehnološko.
Čista desetka. Oblikovalsko in tehnološko.

Zahvaljujoč prednjemu spojlerju se je spustil še za dodatne tri centimentre v primerjavi z LaFerrarijem, aerodinamičnim dodatkom pa se ima za zahvaliti za kar 50% dvig podtlaka. Ponaša se s 7단 변속기 in dvojno sklopko F1 in ker tak avto ne more testirati svojih mej brez prave obutve, so mu nadeli vrhunske Pirrelijeve P-Zero slick pnevmatike s tipali. V izdelavo naj bi šel enkrat prihodnje leto, a kot rečeno v omejeni nakladi, saj ne bo serijski kot njegov predhodnik. Ne glede na lastništvo pa bo ostal v Ferrarijevi posesti in ga bo ta, na željo lastnika, dostavil na dogovorjeno dirkališče.

Vanj bodo lahko sedli le srečni izbranci.
Vanj bodo lahko sedli le srečni izbranci.

추가 정보

추가 정보:
auto.ferrari.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.