fbpx

Ferrari FXX K: 1050 wilde paarden uit Maranello

Ferrari bewaarde het beste voor het laatst, omdat het tijdens de slotact van het seizoen, tijdens het traditionele evenement "Finali Mondiali", dat plaatsvond in Abu Dhabi, het toppunt van zijn kennis presenteerde: het FXX K-model, dat voortkwam uit de LaFerrari XX-model. Het hybride monster met 1050 paarden en het KERS-systeem (vandaar de letter K in de naam), anders laten de ontwerpers uit Maranello het niet uit de "kooi", aangezien getrainde namen het alleen op het racecircuit kunnen temmen .

Ferrari FXX K het is crème de la crème iz Maranella, vrhunski športnik na anaboličnih steroidih, ki bo svoje mišice lahko razkazoval zgolj na dirkališču, saj ga ne bo mogoče registrirati za vožnjo v običajnem prometu, srečni izbranci pa bodo pred testiranjem poslani v šolo športne vožnje in opazovani s strani Ferrarijevih inštruktorjev. Superšportnik je namreč neke vrste laboratorij, eksperiment če želite, pri katerem so si Ferrarijevi inženirji dali duška, saj pri izdelavi niso bili homologacijsko omejeni.

Še koga zadnja maska rahlo spominja na  prednjo masko Dodge Challengerja?
Še koga zadnja maska rahlo spominja na prednjo masko Dodge Challengerja?

O njegovi pošastni zmogljivosti pričajo naslednji podatki: hibridno gnani 6,2-litrski motor V12 (izpopolnjena različica motorja LaFerrarija), ki ga poganja kar 860 konjev (633 kilovatov) in ki mu jih sistem KERS prek električnega motorja za dobro merico pristavlja še 190 (140 kilovatov), kar suma sumarum pomeni 1050 konjev (722 kilovatov) in 900 Nm navora.

LEES VERDER: Ferrari F60 america – popolna ekskluzivnost za 10 “jenki” srečnežev

Čista desetka. Oblikovalsko in tehnološko.
Čista desetka. Oblikovalsko in tehnološko.

Zahvaljujoč prednjemu spojlerju se je spustil še za dodatne tri centimentre v primerjavi z LaFerrarijem, aerodinamičnim dodatkom pa se ima za zahvaliti za kar 50% dvig podtlaka. Ponaša se s Versnellingsbak met 7 versnellingen in dvojno sklopko F1 in ker tak avto ne more testirati svojih mej brez prave obutve, so mu nadeli vrhunske Pirrelijeve P-Zero slick pnevmatike s tipali. V izdelavo naj bi šel enkrat prihodnje leto, a kot rečeno v omejeni nakladi, saj ne bo serijski kot njegov predhodnik. Ne glede na lastništvo pa bo ostal v Ferrarijevi posesti in ga bo ta, na željo lastnika, dostavil na dogovorjeno dirkališče.

Vanj bodo lahko sedli le srečni izbranci.
Vanj bodo lahko sedli le srečni izbranci.

Meer informatie

Meer informatie:
auto.ferrari.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.