Forbes 매거진은 세계에서 가장 가치 있는 브랜드의 최신 목록을 발표했습니다. 올해 13년 만에 처음으로 이익과 수익이 감소한 Apple은 6년 연속인가요? 아니면 순위에 새로운 지배자가 생겼습니까?
포브스 je objavil seznam najvrednejših blagovnih znamk na svetu za leto 2016. Apple kljub padcu dobička in prihodka (v prvem četrtletju je ustvaril ”zgolj” 50,56 milijarde ameriških dolarjev prihodkov od prodaje, kar je skoraj 8 milijard manj kot v istem obdobju lani) ostaja najvrednejša znamka na svetu, kar je gotovo obliž na rane katastrofalnega poročila za prvo četrtletje za podjetje iz Cupertina.
더 읽어보기: 애플: 당신을 놀라게 할 11가지 사실!
Pogled na Forbesovo letno poročilo o vrednosti blagovnih znamk razkriva, da Apple ostaja trdno v sedlu. Njegova vrednost je namreč ocenjena na 154,1 milijarde ameriških dolarjev, kar je 87 odstotkov več kot vrednost znamke Google, ki je druga. Katere druge znamke so se uvrstile med deseterico in na koliko so ocenjene, izveste v nadaljevanju.
Najbolj vredne znamke na svetu 2016:
추가 정보:
forbes.com