완전히 새로운 세대의 Ford Mustang은 현재 개발 중이지만 나가는 모델은 아직 은퇴할 준비가 되어 있지 않습니다. 실제로 S&P Global Mobility의 등록 데이터에 대한 자동차 제조업체의 분석에 따르면 내부 배지가 부착된 S550 모델은 지난해 세계에서 가장 많이 팔린 스포츠카였습니다.
Fordu je leta 2021 uspelo prodati nekaj manj kot 70.000 mustangov po vsem svetu, čeprav ta številka ne vključuje povsem električnega križanca Mach-E. Na splošno družba pravi, da so Združene države predstavljale 76 odstotkov vse prodaje Mustanga v letu 2021. Trgi z največjim porastom povpraševanja po Mustangu so bili Nova Zelandija, 54,3-odstotna, Brazilija, 37,3-odstotna, in Južna Koreja, 16,6-odstotna prodaja.
Mustang je že sedem let zapored najbolje prodajan športni avtomobil na svetu, čeprav bi lahko bilo leto 2022 za ta model bolj zahtevno. V prvih treh mesecih leta je prodaja Mustanga v Združenih državah padla za kar 19 odstotkov , vendar je Fordov izdelek s 13.986 prodajami, kljub vsemu prevzel krono najbolje prodajanega mišičnega avtomobila v državi. Dodge Challenger se je uvrstil na drugo mesto z 11.124 dobavami, sledi mu Chevrolet Camaro s 6.710 prodajami.
Medtem se delo na Mustangu naslednje generacije s pogonom na zgorevanje nadaljuje in ravno včeraj je pricurljala slika predogledala zasnovo sprednjega dela vozila. Mustang 2024 je še vedno v relativno zgodnji fazi razvoja, čeprav je že potrjeno, da bo dobil motor V8 . Po nedavnem poročilu pa bi ga lahko ponudili le s samodejnim menjalnikom.
Mustang je prava Ameriška zgodba, ki kar kliče po klasičnem bencinskem nadaljevanju. Čeprav v Evropo skoraj sigirno ne bo V8 motorja. Zanimivo je še eno dejstvo, da prav Ford Mustang precej dobro ohranja poporodajno ceno rabljenega vozila v Evropi, kjer po 5 letih obdrži več kot druga vozila iz istega razreda.