IRL 안경은 선글라스처럼 생겼고 실제로 그런 목적으로 사용될 수 있지만, 그 위력은 LCD나 LED 광고 화면을 통해 쏟아지는 광고를 차단하는 데에도 있습니다.
Kjerkoli smo, na spletu ali v resničnem življenju, povsod prežijo na nas in čakajo trenutek, da nam lahko predvajajo oglas. Sicer pri nas težava še ni tako izrazita kot v nekaterih drugih prestolnicah, vseeno pa so očala IRL 힘 zanimiv tehnološki kos, ideja pa precej preprosta.
Svetloba zaslonov LCD je namreč zaradi načina delovanja polarizirana, zato če pred očesi postavimo kos stekla z nasprotno polarizacijo, ne vidimo, kaj je na zaslonu. Vidimo pa skoraj vse drugo, kajti naravna svetloba ni polarizirana le v eni smeri. To velja tudi za nekatere druge tipe zaslonov, med drugim tudi OLED, ki jih imajo boljši pametni telefoni, katerih “slike” očala zato ne zatemnijo. Da pa bi bila uporabna tudi kot sončna očala, so stekla označena z oznako UV400, kar pomeni, da v celoti zadržijo ultravijolično A in B svetlobno valovanje.
Očala IRL so klasične kvadrataste oblike, kar pomeni, da se prilegajo večini obrazov, celotna estetika pa vseeno nekoliko spominja na 80. leta prejšnjega stoletja.
Čeprav očala za zdaj blokirajo LCD- in LED-zaslone, si proizvajalci močno prizadevajo, da bi razširili zmogljivosti svojih očal. Cilj je, da bi izdelali očala, ki bodo blokirala vse vrste zaslonov, in tako kupcu omogočili, da vidi le tradicionalno oglaševanje. Sredstva za očala se trenutno zbirajo na platformi 킥스타터, kjer si lahko svoj par zagotovite že za 49 ameriških dolarjev, kar je preračunano slabih 43 evrov.
Galerija – IRL: očala, ki blokirajo oglase
추가 정보:
kickstarter.com